نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲

کاربران نینتندو سوییچ حالا می‌توانند روی کنسول‌شان مانگا بخوانند

صاحبان کنسول نینتندو سوییچ حالا می‌توانند مانگاهای جذابی مثل Attack on Titan و Fairy Tail را روی کنسول خود بخوانند.

دو شرکت اینکی‌پن کامیکس (InkyPen Comics) و کودانشا (Kodansha) که در زمینه تولید و انتشار مانگا فعالیت می‌کنند، قصد دارند با همکاری یکدیگر تعدادی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین مانگاها را به کنسول نینتندو سوییچ بیاورند. این موضوع می‌تواند برای اکثر صاحبان این کنسول که به مانگاها نیز علاقه دارند خبر خوبی باشد.

نینتندو سوییچ مجموعه جذابی از بازی‌های باکیفیت را در اختیار دارد که نمونه‌شان را روی کنسول دیگری نمی‌بینیم. پشتیبانی بسیار خوب نینتندو از این کنسول باعث شده تا در زمینه فروش نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. کاربران این کنسول به جز بازی کردن می‌توانند به کارهای ساده‌ای مثل جستجو در اینترنت یا تماشای نتفلیکس بپردازند. اما حالا به لطف همکاری اینکی‌پن کامیکس و کودانشا، مجموعه بزرگی از مانگاها در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند تا بتوانند روزهای سخت قرنطینه را با خواندن آنها پشت سر بگذارند.

اینکی‌پن کامیکس با انتشار ویدیوی کوتاهی که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید در حساب توییتر خود نوشت:

مانگا اینجاست! ما با کمپانی Kodansha همکاری می‌کنیم تا مجموعه بزرگی از مانگاها را به کنسول نینتندو سوییچ شما بیاوریم. در حال حاضر مانگاهایی مثل Attack on Titan و Fairy Tail و همچنین Battle Angel Alita و Parasyte موجود هستند و می‌توانید آنها را بخوانید.

تماشا تیزر تایید از یوتیوب

کودانشا ناشری است که  در مقایسه با سایر کمپانی‌ها، معمولاً طیف متنوع‌تری از مانگاها را برای مخاطبان مختلف عرضه می‌کند و این یعنی، صاحبان نینتندو سوییچ با هر سلیقه‌ای می‌توانند مانگای مورد نظر خودشان را پیدا کنند و از خواندن آن لذت ببرند. کمپانی اینکی‌پن کامیکس نیز از سال ۲۰۱۸ مشغول انتشار کامیک‌های دیجیتالی برای مخاطبان کنسول سوییچ است. این شرکت که نرم‌افزار اختصاصی خود برای کامیک‌ها ارائه می‌کرد، حالا تغییرات و بهبودهایی را در رابط کاربری به‌وجود آورده تا برای نمایش مانگاها نیز مناسب باشد.

اینکی‌پن کامیکس همچنین به‌عنوان حق اشتراک ماهیانه ۷.۹۹ دلار از بازیکن‌ها دریافت می‌کنند تا بتوانند به مانگاها دسترسی داشته باشند. البته آنها می‌توانند نسخه‌های رایگان را نیز که دارای محدودیت‌هایی هستند در اختیار داشته باشند. مطمئناً مانگاهایی مثل Attack on Titan و Battle Angel Alita به‌خاطر طرفداران پرشماری که دارند مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

اما از این خبر که بگذریم، اخیرا وبسایت Nikkei گزارشی را منتشر کرد که در آن کمپانی نینتندو اعلام کرده بود قصد دارد میزان تولید کنسول سوییچ را افزایش دهد تا بتواند پاسخگوی تقاضای گیمرها باشد. ظاهراً با گسترش قرنطینه خانگی، افراد بیشتری به فکر خرید کنسول سوییچ افتاده‌اند و همین موضوع باعث شده تا این کنسول در بازارها کمیاب شود. فروش بازی جدید Animal Crossing: New Horizons فقط در کشور ژاپن بیش از ۳ میلیون نسخه بود که همین موضوع  به خوبی محبوبیت بالای کنسول سوییچ را نشان می‌دهد.

در یکی دیگر از اخبار بازی مرتبط با کنسول سوییچ، اخیرا اعلام شد که حساب‌های کاربران نینتندو هک شده‌اند. سپس این کمپانی اعلام کرد که دیگر به مشتریان اجازه نمی‌دهد تا با استفاده از Nintendo Network ID وارد حساب‌های خود شوند. نینتندو اعلام کرد که سایر گزینه‌ها برای ورود به حساب همچنان در دسترس هستند اما به دلایل امنیتی نمی‌تواند اجازه ورود از طریق Nintendo Network ID را به مشتریان جدید بدهد. نینتندو همچنین تاکید کرد که خیال کاربران از بابت لو رفتن اطلاعات‌شان راحت باشد، چون هیچ نشانه‌ای از ورود هکرها به دیتابیس این شرکت وجود ندارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده