// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵

دومین بسته الحاقی چند نفره بازی Luigi’s Mansion 3 منتشر شد

دومین بسته‌ی الحاقی مولتی پلیر بازی Luigi’s Mansion 3 در دسترس قرار گرفته است و محتویات هیجان انگیزی را به بازی اضافه خواهد کرد.

اگرچه بازی Luigi’s Mansion 3 بسته‌ی الحاقی تک نفره‌ای که توسعه‌دهندگان استودیوی Next Level Games قصد داشتند تولید کنند را هرگز دریافت نکرد اما این اتفاق به این معنا نیست که سازندگان محتویات پس از عرضه برای طرفداران این بازی منتشر نکنند. پیش از این بخش اول پک چندنفره Luigi’s Mansion 3 در ماه مارچ در دسترس بازیکنان قرار گرفت و هم‌اکنون دومین بسته‌ی الحاقی مولتی پلیر این بازی نیز عرضه شده است.

بسته الحاقی دوم این بازی مینی گیم‌ها و لباس‌های جدیدی را به بخش چند نفره Luigi’s Mansion 3 اضافه می‌کند. حالت ScreamPark سه مینی گیم جدید دریافت خواهد کرد که شامل مینی گیم PuckStravanganza به سبک هاکی، یک کورس به همراه مانع آبکی به‌نام Floaty Frenzy و مینی‌گیم Desperate Measures، که در آن شما با استفاده از Poltergust خود مقیاس‌هایی را با ماسه متعادل می‌کنید، می‌شود.

سه لباس جدید به حالت ScareScraper اضافه شده است که شامل یک لباس شعبده بازی با نام The Amazing Luigi، یک لباس دزدان دریایی با نام Cap'n Weegee و یک شکارچی گنج با نام Paleontoluigist می‌شود. سه تم طبقه‌ای جدید و همچنین ارواحی با ظاهری جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد. البته به یاد داشته باشید که هیچ یک از دو بسته‌ی الحاقی چند نفره به‌صورت جداگانه در دسترس نیستند و هر دو باید به همراه هم با قیمت ۹.۹۹ دلار خریداری شوند.

بازی Luigi’s Mansion 3 هم‌اکنون به‌صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است. بازی Luigi's Mansion 3 توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Luigi’s Mansion 3 با تجربه تازه و متفاوتی که به‌همراه داشت توانست خودش را به‌عنوان‌ یک اثر باارزش به مجموعه بازی‌های سوییچ اضافه کند. مکانیزم‌های منحصر‌به‌فرد، پازل‌های درگیرکننده و حالت‌های چندنفره دورهمی برای همه نوع گیمر پیشنهاد می‌شود. انیمیشن‌های فوق‌العاده و باس‌فایت‌های درگیرکننده‌ی این بازی می‌تواند هر گیمری را غافل‌گیر کند. البته حضور چندین ایراد جزئی مثل سیستم هدف‌گیری اسلحه لوئیجی شاید در برخی مواقع آزار‌دهنده شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده