// جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Luigi’s Mansion 3 در ابتدا قرار بود یک بسته الحاقی تک نفره دریافت کند

مدیر نوآوری بازی Luigi’s Mansion 3 درباره‌ی دلیل عدم ساخت بسته‌ی الحاقی تک نفره صحبت می‌کند.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بازی Luigi’s Mansion 3 به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ روانه بازار شد و توانست واکنش مثبتی را از منتقدین و طرفداران درباره‌ی طراحی مرحله‌ی عالی، فضای بازی باورنکردنی و باس فایت‌های به یاد ماندنی خودش دریافت کند.

برایس هالیدی (Bryce Holliday)، مدیر نوآوری بازی Luigi’s Mansion 3، در مصاحبه‌ای با Kotaku اعلام کرد که در ابتدای پروسه‌ی ساخت بازی، استودیوی Next Level Games قصد داشت بسته‌های الحاقی تک نفره‌‌ای را برای بازی Luigi’s Mansion 3 تولید کند، اما این ایده به‌دلیل اینکه ساخت بسته‌های الحاقی تک نفره زمان بیشتری لازم داشت و این استودیو همچنین قصد داشت روی محتوای چند نفره‌ای که در ابتدا از بازی اصلی کنار گذاشته شد، کار کند، به سرعت کنار گذاشته شد و آن‌ها تصمیم گرفتند بسته‌های الحاقی چند نفره را جایگزین آن کنند. او در ادامه گفت:

از همان ابتدا استودیو Next Level Games خواستار ساخت بسته‌ای الحاقی تک نفره بود، اما این ایده به سرعت کنار گذاشته شد. ما ایده‌هایی در مورد بخش چند‌نفره‌ داشتیم که ساختن و به اشتراک گذاشتن آن با طرفداران می‌توانست سرگرم کننده باشد، اما کنار گذاشته شده بودند. ساخت حالت داستانی از نظر فرایند ساختن بازی دشوارتر و کندتر از حالت چند نفره است، بنابراین ما به این نتیجه رسیدیم که آن‌ها را به سمت DLC سوق دهیم.

هالیدی همچنین بیان کرد که کار نکردن روی بخش تک نفره بسته‌ی الحاقی بازی Luigi’s Mansion 3 به استودیو این اجازه را داد که ایده‌هایش را برای زمانی بهتر نگه دارند. هالیدی گفت:

توسعه‌ی DLC چند نفره‌ی بازی Luigi’s Mansion 3 تجربه‌ای جدید برای استودیو Next Level Games خواهد بود و ما را وادار به به کارگیری بخش ایده‌پردازی برای بخش چند نفره‌ی مغزمان می‌کند. یک مزیت دیگر این اتفاق این است که ایده‌های برش خورده‌ی محتوای تک نفره می‌توانند در آینده برای استفاده‌ در زمان دیگر ذخیره شوند.

بازی Luigi’s Mansion 3 هم‌اکنون به‌صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده