نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

تریلر جدید بازی Ori and the Will of the Wisps نمرات بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی مایکروسافت تریلر جدیدی از بازی Ori and the Will of the Wisps را منتشر کرد که تمرکز آن روی نقدها، نمرات و تحسین منتقدان از این بازی است.

سال ۲۰۱۵ مایکروسافت به‌همراه Moon Studios، بازی Ori and The Blind Forest را برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی روانه بازار کردند. اثری در سبک پلتفرمر دوبعدی مترویدوینیا که توانست به‌واسطه داستان جذاب و گیم‌پلی گیرا و روان خود گیمرها و البته منتقدین زیادی را مجذوب خود کند. موفقت و محبوبیت روزافزون بازی باعث شد، تیم سازنده پس از گذشت حدود چهار سال، اثر خود را از حالت انحصاری خارج کرده و برای کنسول نینتندو سوییچ نیز روانه بازار کند.

حال پس از گذشت حدود پنج سال از عرضه نسخه اول، موون‌استودیوز به‌عنوان سازنده بازی، بالاخره چند روز پیش نسخه دوم و دنباله آن را تحت نام Ori and the Will of the Wisps منتشر کرد. داستان بازی دقیقا بعد از حوادث قسمت اول آغاز می‌شود؛ جایی که اُری، شخصیت اصلی بازی، پس از گذشت مدتی به‌همراه جغد کوچکی که «کو» نام دارد، تصمیم می‌گیرند تا توانایی‌های پرواز کو را آزمایش کنند، درحالیکه همه چیز به‌خوبی پیش می‌رفت ناگهان به‌دلیل وضعیت بد هوا، میان آن دو فاصله می‌افتد و از آن به بعد بازی عملا شروع می‌شود.

باتوجه به تجربه تیم سازنده از نسخه اول بازی، کاملا قابل پیش‌بینی بود که موون‌استودیوز و مایکروسافت از معدود نکات منفی Ori and The Blind Forest درس گرفته و دنباله‌ای جذابتر و بی‌نقص‌تری را در اختیار طرفداران خود قرار خواهند داد. اگر تمایل دارید با انحصاری جدید ردموندی‌ها بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم نقد و بررسی زومجی از بازی Ori and the Will of the Wisps را مطالعه کرده تا بیش از پیش به موفقیت دوباره تیم سازنده و اهمیت این اثر آشنا شوید.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تریلری از بازی Ori and the Will of the Wisps منتشر شده است که علاوه‌بر نمایش کوتاهی از گیم‌پلی بازی، نظرات و نمرات کسب شده توسط منتقدین را به نمایش می‌گذارد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Ori and the Will of the Wisps همانند نسخه اول، به‌صورت انحصاری برای کاربران ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد. اگر شما هم فرصت تجربه این بازی را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود از ادامه داستان اُری دوست‌داشتنی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده