// دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

سازنده Ori and the Blind Forest در حال ساخت «یک بازی اکشن نقش آفرینی متفاوت» است

باتوجه‌به آگهی شغلی منتشر شده از سوی Moon Studios، محصول بعدی آن‌ها یک بازی اکشن نقش آفرینی خواهد بود.

به‌تازگی استودیو مون (Moon Studios)، سازنده Ori and the Blind Forest، فهرست شغلی جدیدی را به‌صورت یک آگهی در سایت Gematsu منتشر کرده که نشان می‌دهد آن‌ها به‌دنبال یک طراح ارشد هستند. طبق جدیدترین اخبار بازی، آن‌‌ها در بخشی از آگهی شغلی خود اعلام کرده‌اند که پس از تعریف مجدد سبک مترویدوینیا ازطریق Ori، قصد دارند یک محصول انقلابی در سبک اکشن نقش آفرینی خلق کنند. استودیو مون در آگهی شغلی خود و در راستای این گفته نوشته است:

شما بازی‌های نقش‌آفرینی متعددی را بازی و روی آن‌ها مطالعه داشته‌اید. بااین‌حال هنوز از این کار خسته نشده‌اید. شما از تمام مکانیسم‌های استفاده شده در Diablo، Dark Souls، Zelda و سایر بازی‌های این سبک لذت می‌برید. شما روی یک بازی نقش آفرینی کار می‌کنید که جرات این را دارد از مرز‌ها عبور کند و به عنوان یک اثر نوآورانه ظاهر شود؛ محصولی که تا به امروز کسی آن را تجربه نکرده است.

نکته‌ی جالب این آگهی شغلی، این است که متقاضیان لازم نیست به صورت حضوری در استودیو اتریشی مون حضور پیدا کنند. به‌عبارتی تمامی کارکنان این استودیو از راه دور کارهای خود را انجام می‌دهند و متقاضیانی از سراسر جهان را قبول خواهند کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ جدیدترین ساخته Moon Studios بازی Ori and the Will of the Wisps است که در تاریخ ۲۱ اسفند ماه (۱۱ مارس ۲۰۲۰) برای کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین کاربران Xbox Game Pass هم می‌توانند در روز عرضه به رایگان این بازی را تجربه کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده