// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

بررسی بازی Ori and the Will of the Wisps از دید سایت‌های معتبر دنیا

Ori and the Will of the Wisps، جدیدترین انحصاری مایکروسافت، توانسته است عملکرد خیلی خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد و در این مطلب نگاهی به نمرات این بازی خواهیم انداخت.

Ori and the Blind Forest را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر نسل هشتم دانست که توسط استودیو مون (Moon Studios) و به‌صورت انحصاری زمانی برای ایکس باکس وان و کامپیوتر و سال گذشته میلادی هم برای نینتندو سوییچ عرضه شد. زمانی‌که بازی Ori and the Will of the Wisps معرفی شد، استودیو مون اعلام کرد که قصد دارد با تکمیل گیم‌پلی این بازی و ارائه یک داستان سرگرم کننده دیگر، تجربه‌ای متفاوت و در عین حال آشنا را در اختیار کاربران قرار دهد. 

در نسخه پیشین، کاراکتر داستان در جهانی مترویدوینیایی قرار می‌گیرد که با کسب مهارت‌های جدید، می‌توانست راز و رمزهای محیط را کشف کند و خود را ارتقا دهد. این ارتقای بیشتر سبب می‌شد تا مهارت‌های خود را تقویت کنید و ساده‌تر از گذشته مراحل را پشت سر بگذارید. در Ori and the Will of the Wisps قهرمان داستان سه سلاح و مهارت دارد که هرکدام از آ‌ها سبک مبارزه‌ای متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین مهارت‌های نسخه پیشین هم در این نسخه حضور دارند. همانند Blind Forest، طراحی محیط و گرافیک به‌نظر می‌رسد یکی از ویژگی‌های اصلی Ori and the Will of the Wisps است. چندی پیش میانگین نمرات این بازی منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب جدیدترین انحصاری مایکروسافت هستیم.

در ادامه نگاهی به توضیحات سایت‌های معتبر دنیا در مورد Ori and the Will of the Wisps خواهیم انداخت. 

Ori and the Will of the Wisps

  • سازنده: استودیو مون
  • ناشر: مایکروسافت
  • سبک: اکشن پلتفرمر
  • پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پی‌سی 

Ori and the Will of the Wisps

گیم اینفورمر: ۹۵ از ۱۰۰

داستان بازی خارق‌العاده و جهان بازی نفس‌گیر طراحی شده است. تمامی این موارد در مقایسه با گیم‌پلی بازی بسیار خوب توسعه یافته‌اند و سبب شده شاهد یک بازی پلتفرمر با سیستم مبارزاتی قابل قبولی باشیم. استودیو مون با ساخت این بازی از خود پیشی گرفته است و تجربه‌ای را ارائه داده که هیچ نقطه آرامی در آن قرار ندارد و باعث می‌شود رفته رفته احساس یک فرد باهوش را داشته باشید و برای بهتر شدن تلاش کنید.

وندال: ۹۴ از ۱۰۰

این یک تجربه استثنایی در میان بازی‌های پلتفرمر است که جلوه‌های صوتی آن در سطح بسیار خوبی قرار دارد. این بازی به شما یادآوری می‌کند زمانی‌ که تیم سازنده به‌واسطه‌ی پریدن و رسیدن به نقاط مختلف، به این دستاورد دست پیدا کرده است.

ویندوز سنترال: ۹۰ از ۱۰۰

اشتباه نکنید، Ori and the Will of the Wisps یک اثر هنری در این مدیوم به‌حساب می‌آید که سایر استودیوهای بازیسازی باید به آن توجه داشته باشند. بااین‌حال اگر بازی بیشتر پولیش می‌شد، می‌توانست تجربه‌ای روان‌تر و بهتر را ارائه دهد.

دوال شاکرز: ۸۵ از ۱۰۰

Ori and the Will of the Wisps یک بازی اکشن پلتفرمر استثنایی است که تمامی کاربران ایکس‌باکس وان باید آن را تجربه کنند.

ای‌جی‌ام: ۸۰ از ۱۰۰

Ori and the Will of the Wisps تمام آن چیز‌هایی را که یک دنباله خود باید داشته باشد، در خود جای داده است: دوباره مکانیسم‌های Blind Forest را تعریف کرده، جهان بازی را گسترش داده است و حرکات جدیدی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد، اما در ارائه یک پلتفرمینگ احساسی و خاطره‌انگیز، نمی‌تواند خود را متمایز کند و تجربه‌ی جدید و متفاوتی را ارائه دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده