// پنجشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

DOOM Eternal رکورد فروش زمان عرضه DOOM 2016 را شکست

شرکت بتسدا از شکسته شدن رکورد فروش اولیه مجموعه DOOM توسط بازی DOOM Eternal خبر داد.

بازی DOOM Eternal از همان دو سال پیش که رسما معرفی شد، به یکی از بازی‌های مورد انتظار تبدیل شد. این انتظار بالا از سوی طرفداران باعث شده است که فروش ابتدایی این بازی به‌شدت بالا برود که البته جای تعجبی هم ندارد. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Bethesda اعلام کرده است که این بازی محبوب که توسط استودیو اید سافتور ساخته شده است، موفق شده که رکورد فروش اولیه مجموعه DOOM را بشکند.

اگرچه بتسدا اشاره‌ای به میزان فروش این بازی نکرده است، اما گفته است که فروش اولیه آن دو برابر فروش اولیه بازی DOOM که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، بوده است. به زبان ساده می‌توان گفت که بازی DOOM Eternal فروش بسیار خوبی را در ابتدای کار ثبت کرده است. این بازی جمعه گذشته برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا منتشر شد و قرار است در آینده برای نینتندو سوییچ نیز عرضه شود.

در راستای محبوبیت و موفقیت‌های بازی DOOM Eternal که توانسته امتیازهای جهانی خوبی هم کسب کند، باید بدانید که موفق شده است رتبه دوم در جدول فروش انگلستان را تصاحب کند و تعداد بازیکنان هم‌زمان آن در استیم نیز از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده است. جالب است بدانید که اسپیدرانرهای Doom Eternal این بازی را در کمتر از ۹۰ دقیقه تمام کردند. همچنین این بازی به‌صورت کاملا تصادفی بدون قفل Denuvo منتشر شده است!


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده