// سه شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

اسپیدرانرهای Doom Eternal این بازی را در کمتر از ۹۰ دقیقه تمام کردند

دو اسپیدرانر به نام‌های BloodThunder و CreeperHntr توانسته‌اند در کمتر از ۹۰ دقیقه، بازی Doom Eternal را تمام کنند.

مجموعه Doom را می‌توان پایه‌گذار اسپیدران در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست و تمامی نسخه‌های این سری جذاب تابه‌امروز، توسط اسپیدرانرهای متعددی، اسپیدران شده است. مدتی است که بازی Doom Eternal روانه بازار شده است و انتظار می‌رود تا اسپیدرانرها رکوردها و دستاوردهای جالب خود از این بازی را به‌نمایش بگذارند. 

باتوجه‌به‌ جدیدترین اخبار بازی، دو اسپیدرانر به نام‌های BloodThunder و CreeperHntr هم‌اکنون توانسته‌اند رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کنند و بازی Doom Eternal را در کمتر از یک ساعت و نیم کامل کنند. در اسپیدران این دو شخص نباید انتظار تجربه بازی روی درجه سختی نایتمر و گشت‌وگذار و کشتن دشمنان را داشته باشید، بلکه شاهد دوم‌گای هستیم که مدام در حال پرواز کردن روی پلتفرم‌های مختلف و پشت سر گذاشتن محیط‌های بازی است. 

دوم ایترنال روز جمعه عرضه شد و هم‌اکنون اسپیدرانرها در حال تلاش برای پیدا کردن راه‌های مختلفی هستند که بتوانند بازی را در کم‌ترین زمان ممکن تمام کنند. بااین‌حال دیدن این اسپیدران‌ها خالی از لطف نیست و بعضی از آن‌ها روش‌های جالبی را برای تمام کردن بازی به‌نمایش می‌گذارند. کاربران زومجی در زیر می‌توانند دو اسپیدران‌های  BloodThunder و CreeperHntr را از یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

Doom Eternal

تماشا از یوتیوب

اسپیدران BloodThunder که بازی را در حالت Any% کامل کرده است.

Doom Eternal

تماشا از یوتیوب


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده