// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

تعداد بازیکنان همزمان بازی Doom Eternal روی استیم به ۱۰۵ هزار نفر رسید

نسخه استیم بازی Doom Eternal در اولین روز عرضه خود توانسته است ۱۰۵ هزار بازیکن همزمان داشته باشد.

مقاله‌های مرتبط:

بازی Doom Eternal دیروز عرضه شد تا کاربران پس از مدت‌ها انتظار بالاخره بتوانند یک بار دیگر پا به جهانی جهنمی بگذارند و با دوم اسلیر، هیولاها را یکی پس از دیگری نابود کنند. باتوجه‌به جدید اخبار بازی، Benji-Sales، یکی از تحلیلگران صنعت گیم، در حساب کاربری توییتر خود آمار جالبی را از نسخه کامپیوتر دوم ایترنال در روز عرضه منتشر کرده است.

وی اعلام کرده که تعداد بازیکنان همزمان Doom Eternal روی استیم ۱۰۵ هزار نفر بوده است. نکته‌ی جالب این است که رقم ذکر شده، سه برابر تعداد بازیکنان همزمان Doom 2016 در بهترین حالت خود از زمان عرضه است. به‌عبارتی دوم ایترنال در اولین روز عرضه خود عملکرد بسیار خوبی را به‌نمایش گذاشته است. اگر روی سایر پلترم‌ها هم آمار و ارقام مشابهی وجود داشته باشد، Doom Eternal را می‌توان یکی از بهترین عرضه‌های شرکت بتسدا (Bethesda)، ناشر دوم ایترنال، دانست.

Doom Eternal بازخوردهای خوبی را هم از سوی منتقدان کسب کرد و همین مورد سبب شده تا کاربران بیشتری سمت آن جذب شوند. ازطرفی با وجود شرایط فعلی جهان و شیوع ویروس کرونا، کاربران فرصت بیشتری برای بازی کردن دارند. بااین‌حال دوم ایترنال جزو آن دسته از بازی‌هایی است که می‌تواند یک اکشن تمام عیار را در اختیار کاربران خود قرار دهد. دوم ایترنال هم‌اکنون برای گوگل استیدیا پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده است. نسخه نینتندو سوییچ بازی هم در آینده عرضه می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده