// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

بخش اول پک چندنفره Luigi’s Mansion 3 در دسترس قرار گرفت

اولین بخش از پک چندنفره بازی Luigi's Mansion 3 در دسترس قرار گرفته است و شاهد اضافه شدن سه مینی گیم جدید به حالت ScreamPark هستیم.

شرکت نینتندو در گذشته اعلام کرده بود یک بسته الحاقی به نام پک چندنفره را برای بازی Luigi's Mansion 3 درنظر گرفته است که در قالب دو بخش عرضه می‌شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، نینتندو به‌تازگی اولین بخش از پک چندنفره Luigi's Mansion 3 را عرضه کرده است که شامل محتویات جدیدی می‌شود.

کاربران در جریان اولین بخش از بسته الحاقی پک چندنفره، سه لباس Groovigi، The Green Knight و Mummigi را برای لوئیجی آزاد خواهند کرد. همچنین این لباس‌ها روی طبقات و روح‌های حالت ScareScraper هم تاثیر گذار است. ازاین‌رو می‌توانید بازی را با حال‌وهوای قرون وسطی یا ظاهری مومیایی تجربه کنید. از دیگر ویژگی‌های این بسته الحاقی هم می‌توان‌به اضافه شدن سه مینی گیم به نام‌های Tricky Ghost Brawl ،Dodge Brawl و River Bank برای حالت ScreamPark اشاره کرد.

اگر علاقه‌ای به تجربه‌ی این مینی گیم‌ها به‌صورت چندنفره ندارید، به لطف آپدیت 1.3.0 می‌توانید آن‌ها را به‌صورت تک‌نفره هم تجربه کنید. یک حالت جدید که ۲۰ طبقه را در اختیار شما قرار می‌دهد درکنار اضافه شدن پنج نوع روح جدید و آلبوم‌های جدید موسیقی پس زمینه، از دیگر ویژگی‌های اولین بخش از پک چندنفره بازی Luigi's Mansion 3 است. دومین بخش از پک چندنفره هم در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ (۳۱ جولای ۲۰۲۰) عرضه می‌شود و محتویات جدیدی نظیر سه مینی گیم ScreamPark دیگر را به بازی اضافه می‌کند. 

دراین‌میان اشاره کنم که پک چندنفره Luigi's Mansion 3 تنها ۱۰ دلار قیمت دارد و در دو بخش محتویات مختلفی را ارائه می‌دهد که ارزشمند هستند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از اولین بخش پک چندنفره را به‌خاطر مشکلات رخ داده برای آپارات در یوتیوب تماشا کنید.

Luigi

تماشا از یوتیوب

بازی Luigi's Mansion 3 توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Luigi’s Mansion 3 با تجربه تازه و متفاوتی که به‌همراه داشت توانست خودش را به عنوان‌ یک اثر باارزش به مجموعه بازی‌های سوییچ اضافه کند. مکانیزم‌های منحصر‌به‌فرد، پازل‌های درگیرکننده و حالت‌های چندنفره دورهمی برای همه نوع گیمر پیشنهاد می‌شود. انیمیشن‌های فوق‌العاده و باس‌فایت‌های درگیرکننده‌ی این بازی می‌تواند هر گیمری را غافل‌گیر کند. البته حضور چندین ایراد جزئی مثل سیستم هدف‌گیری اسلحه لوئیجی شاید در برخی مواقع آزار‌دهنده شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده