// دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر جدید Doom Eternal با محوریت بخش داستانی و Battlemode منتشر شد

استودیو اید سافتور به‌تازگی تریلری را از بازی Doom Eternal منتشر کرده که بخش چندنفره و کمپین این بازی را نشان می‌دهد.

بازی Doom Eternal در تاریخ یک فروردین ماه ۹۹ عرضه می‌شود تا کاربران بتوانند با دوم اسلیر، به‌سراغ سلاخی شیاطین بروند. هرقدر که به عرضه بازی نزدیک می‌شویم. استودیو اید سافتور (id Software) و بتسدا (Bethesda)، به‌ترتیب سازنده و ناشر دوم ایترنال، اطلاعات جدیدی را از بازی منتشر می‌کنند. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اید سافتور تریلر جدیدی را از Doom Eternal منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد نمایش بخش داستانی و همچنین Battlemode بازی هستیم که از آن به‌عنوان بخش چندنفره دوم ایترنال از آن یاد می‌شود. البته تریلر منتشر شده، بیشتر حالت معرفی دارد و جزئیات تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. بااین‌حال کاربران می‌توانند نگاهی به بتل‌مود بازی داشته باشند؛ حالتی که تیم سازنده در گذشته اعلام کرده بود که به ریشه‌های دوم برگشته است و سعی دارد از طریق آن کاربران را سرگرم کند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Doom Eternal را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دوم ایترنال برای کاربران گوگل استیدیا، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد و در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی هم برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان به مدت زمان بخش کمپین اشاره کرد که بیش از ۲۲ ساعت کاربران را سرگرم می‌کند. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده