// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدید بازی DOOM Eternal باس فایت Cyberdemon را نشان می‌دهد

در تریلر جدیدی که از بازی DOOM Eternal منتشر شده است، می‌توانید باس فایت Cyberdemon و درجه سختی Nightmare را مشاهده کنید.

در بین تمامی بازی‌هایی که قرار است در سال جاری میلادی منتشر شوند، بازی DOOM Eternal حال و هوا و طرفداران خاص خود را دارد که به‌دنبال خون و خون‌ریزی هستند. این بازی جدیدترین نسخه از مجموعه دوم است که طرفداران بی‌صبرانه انتظار آن را می‌کشند. پس از دیدن ویدیویی از این بازی که مادهای سلاح‌ها و نقاط ضعف دشمنان را نشان می‌داد، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر شده است که باس فایت Cyberdemon و درجه سختی Nightmare را نشان می‌دهد:

دانلود ویدیو از آپارات

این ویدیو توسط شخصی به‌نام TheSpudHunter آپلود شده است که با درجه سختی Nightmare در حال بازی کردن است که واقعا یک نوع چالش به‌حساب می‌آید! همچنین صحنه‌هایی خشن و پر از خون و قطع عضو نیز در این ویدیو دیده می‌شود که طبیعت مجموعه DOOM است. تاریخ انتشار بازی DOOM Eternal برابر است با ۲۰ ماه مارس (یکم فروردین ماه ۱۳۹۹) که قرار است توسط شرکت بتسدا برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شود. قرار است نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز در تاریخی نامشخص منتشر شود. همچنین پیش‌تر در زومجی خواندید که Doom Eternal فاقد پرداخت های درون برنامه‌ای خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده