// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Doom Eternal فاقد پرداخت های درون برنامه‌ای خواهد بود

هیوگو مارتین، کارگردان خلاق Doom Eternal، در فیسبوک و در جواب به یکی از کاربران اعلام کرده است که این بازی فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

با نزدیک شدن به انتشار بازی Doom Eternal، اخبار بیشتری حول این بازی منتشر می‌شود. دراین‌میان یکی از مواردی که به دغدغه بعضی از کاربران تبدیل شده، پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. طبق جدیدترین اخبار بازی، هیوگو مارتین، کارگردان خلاق دوم ایترنال، در جواب به یکی از کاربران در فیسبوک اعلام کرده است که این بازی فاقد فروشگاه داخلی برای خرید آیتم‌های مختلف است. درواقع تمامی آیتم‌های تزئینی بازی که شامل اسکین‌های متفاوت برای دوم اسلیر می‌شود، با کسب امتیاز آزاد می‌شوند. هیوگو مارتین دراین‌باره می‌گوید:

فروشگاه داخل بازی وجود ندارد. ما در بازی چیزی به نام آیتم‌هایی که با XP آزاد شود و روی گیم‌پلی شما تاثیر بذارند، نداریم. تنها چیزی که ازطریق XP می‌توانید آزاد کنید، آیتم‌های تزئینی است. این آیتم‌ها روی گیم‌پلی تاثیر گذار نیستند و تنها ظاهر شما را تغییر می‌دهند.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

Doom Eternal یک بازی ۶۰ دلاری است، نه یک بازی موبایل یا رایگان. ما یک تجربه‌ی کامل را در اختیار بازیکن قرار می‌دهیم و فروشگاه‌هایی که انتظار دارید، در دل بازی قرار ندارند. باز کردن اسکین‌ها ازطریق Xp می‌تواند بخشی از تجربه‌ی شما باشد، البته اگر به این موارد اهمیت می‌دهید. درغیراین‌صورت، می‌توانید بدون استفاده از آیتم‌های تزئینی بازی را تمام و تجربه‌ی کاملی را هم کسب کنید. 

بازی‌های اخیر بتسدا (Bethesda)، نظیر Rage 2 و Wolfenstein: Youngblood دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای بودند. البته این پرداخت‌ها تنها برای آیتم‌های تزئینی بود که بازیکنان با پرداخت پول واقعی می‌توانستند آن‌ها را تهیه کنند. با‌این‌تفاسیر، تمامی آیتم‌های تزئینی Doom Eternal رایگان است و تنها با کسب XP می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده