نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

علاقه کارگردان استودیو Yacht Club به ساخت بازی‌های بیشتر از سری Shovel Knight

سازندگان بازی Shovel Knight علاقه دارند تا این سری پس از بازی Shovel Knight Dig نیز ادامه پیدا کند. 

با منتشر شدن بازی Shovel Knight: Treasure Trove، آینده بازی‌ Shovel Knight کمی گنگ به‌نظر می‌رسد. آیا بازی Shovel Knight Dig ( که تاریخ نامعلومی عرضه خواهد شد) آخرین بازی این مجموعه خواهد بود؟ طبق آخرین اخبار بازی و در طی مصاحبه‌ای با پادکست نینتندو پاور، شان ولاسکو، کارگردان بازی Shovel Knight: Treasure Trove به همراه سندی گوردون، طراح هنری بازی اعلام کردند که بازی Shovel Knight ادامه دار خواهد بود و آن‌ها قصد ندارند تا این مجموعه را کنار بگذارند. 

در این مصاحبه، میزبان و یکی از طرفداران سرسخت سری، کریس اسلیت، سوال‌های متفاوتی را از این دو نفر پرسید اما سرانجام موضوع به بحث آینده‌ی سری کشیده شد و گوردون در این رابطه بیان کرد که: 

سری Shovel Knight با نسخه‌ی Treasure Trove به پایان خود نزدیک شد، اما ما امیدواریم که در آینده نیز به ماجراجویی‌های مختلف در این سری بپردازیم. امیدواریم که بتوانیم بازی‌های بیشتری را از این سری به مدت طولانی عرضه کنیم و نسخه‌ی Dig نیز نخستین قدم ما در این راستا خواهد بود. 

منظور گوردون از Dig در مصاحبه‌ی بالا، بازی Shovel Knight Dig است که توسط استودیو Yacht Club Games در دست توسعه است، اما تفاوت‌های زیادی با بازی‌های قبلی سری دارد. البته که همچنان از گرافیک پیکسلی و موسیقی اصلی سری بهره می‌برد، اما در این بازی، بازیکن در نقش شوالیه‌ی معروف قرار می‌گیرد و این‌بار باید در اعماق زمین به حفاری بپردازد و دشمنان مختلف را هنگام جمع آوری جواهرات و آیتم‌های قدرتمند دیگر شکست دهد. این بازی در آگوست ۲۰۱۸ معرفی شد، اما تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای آن تاکنون اعلام نشده است. 

Shovel Knight Dig

اطمینان خاطر دادن سازندگان Shovel Knight از ادامه‌دار بودن سری شاید دقیقا آن چیزی باشد که طرفداران این بازی مخصوصا پس از سال پربار ۲۰۱۹ منتظر آن بوده‌اند. نه تنها در سال ۲۰۱۹ سازندگان کار روی Treasure Trove را که از ۲۰۱۴ در دست ساخت بوده‌است را تمام کردند، بلکه یک بازی فایتینگ از این سری را به نام Shovel Knight Showdown را نیز اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه کردند. حال تنها پروژه‌ی عرضه نشده‌ی آن‌ها بازی Dig است که در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد. متاسفانه گوردون و ولاسکو هیچ‌کدام اشاره‌ای به اینکه بازی‌های آینده‌ی سری چگونه می‌تواند باشند، نکردند و بنابراین باید منتظر اطلاعات تکمیلی و معرفی رسمی سازندگان از پروژه‌های آتی مربوط به Shovel Knight ماند. 

نظر شما راجع به ادامه‌دار بودن سری Shovel Knight چیست؟ آیا شما نیز از طرفدارن این سری بازی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده