// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Shovel Knight Dig رسما معرفی شد

استودیو Yacht Club در تازه‌ترین اقدام خود بازی Shovel Knight Dig را به‌صورت رسمی با انتشار تریلری معرفی کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و در جریان لایواستریم استودیو Yacht Club، نسخه جدیدی از مجموعه Shovel Knight با نام Shovel Knight Dig رسما معرفی شد. دو استودیوی Yacht Club و Nitrome با همکاری یکدیگر مشغول ساخت جدیدترین نسخه از این مجموعه هستند و گفته شده است که این بازی نزدیک‌ به یک سال است که در فاز تولید به‌سر می‌برد.

بازی Shovel Knight Dig برخلاف سایر بازی‌های سری Shovel Knight که مراحل آن از چپ به راست جریان داشت، از بالا به پایین جریان دارد و شما باید برای رسیدن به باس‌های بازی و بردن مراحل آن زمین را حفر کنید و پایین و پایین‌تر بروید. برای این کار نیز از بیل مخصوص این شوالیه‌ی دوست‌داشتنی استفاده می‌کنید و با استفاده از یک‌سری مکانیزم‌های جدید سرعت‌بخشی نیز که به این نسخه از بازی اضافه شده است، در زمان کوتاه‌تری به اعماق زمین خواهید رسید. هرچه بیشتر در دنیای این بازی پیش بروید و به عمق‌های بیشتری از زمین برسید، لوت بیشتر و همچنین آیتم‌های بهتری پیدا خواهید کرد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها وسایل خود را ارتقا بدهید. تریلر معرفی بازی Shovel Knight Dig را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

خبر دیگری که در مورد این بازی اعلام شده است و می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران آن نیز بشود، بازگشت جیک کافمن، نوازنده‌ی ساندترک بازی است. برخی دیگر از مواردی که در این بازی حضور خواهند داشت شامل شوالیه‌ها و شخصیت‌های جدید و همچنین یک‌سری چهره‌ی آشنا است که توسط استودیو Yacht Club وعده داده شده است و باید صبر کرد و دید که به چه اشخاصی اشاره دارد.

بازی Shovel Knight Dig قرار است در تاریخ نامعلومی که هنوز اعلام نشده است، برای نینتندو سوییچ منتشر شود.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده