// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۹

بازی رومیزی Shovel Knight: Dungeon Duels مجددا روی کیک استارتر قرار گرفت

بازی رومیزی Shovel Knight: Dungeon Duels این بار با تعیین بودجه‌ی مورد نیاز کمتر و ساخت دو نسخه با قیمت‌های متفاوت روی کیک استارتر قرار گرفت.

تقریبا اوایل تیر ماه(ژوئیه) امسال، استودیو Yacht Club Games با همکاری کالت پاندا گیمز کمپین حمایتی بازی Shovel Knight: Dungeon Duels را در کیک استارتر راه‌اندازی کرد؛ اما تنها پس از چند روز سازندگان این بازی با انتقادات زیادی مواجه شده و کمپین خود را متوقف کردند. البته آن‌ها قول دادند که پس از تشکیل مجدد گروه و بازسازی این بازی مجددا آن را روی کیک استارتر عرضه کنند. حالا آن‌ها به قول خود عمل کرده‌اند و بازی رومیزی خود با محوریت بازی مستقل تحسین شده‌ی Shovel Knight را با اعمال تغییرات مختلف و البته کاهش سقف بودجه‌ی مورد نیاز، روی کیک استارتر قرار داده‌اند.

Shovel Knight: Dungeon Duels در ابتدا کاملا براساس مهره‌های مینیاتوری مخصوص طراحی شده بود و قیمت تعیین شده برای آن هفتاد دلار بود که قیمت نسبتا زیادی برای یک بازی رومیزی محسوب می‌شود. حالا پس از عرضه‌ی مجدد سازندگان درکنار نسخه‌ی اصلی که 3D Edition نام دارد، نسخه‌ای تحت عنوان 2D Edition را ارائه داده‌اند که در آن مهره‌های بازی با کارت‌های مقوایی جایگزین شده‌اند و برچسب قیمت سی دلاری را روی خود دارد که نسبت به نسخه‌ی دیگر بسیار به صرفه‌تر است. البته محتویات هر دو نسخه یکسان بوده و نسخه‌ی گران‌قیمت‌تر به جز بهره‌مندی از مجسمه‌های زیبا و با کیفیت بهتر، مزیت دیگری نسبت به برادر خود ندارد.

علاوه‌بر مورد بالا که احتمالا افراد بیشتری را به خرید این بازی ترغیب خواهد کرد، سازندگان بودجه‌ی مورد نیاز خود را از مبلغ هشتاد هزار دلار به هفتاد هزار دلار کاهش داده‌اند که این مورد نیز احتمال رسیدن آن‌ها به هدف تعیین شده و عرضه‌ی بازی را بیشتر می‌کند.

در Shovel Knight: Dungeon Duels شما به نبرد با نیروی‌های شیطانی Order of No Quarter می‌پردازید و برای مبارزه با این گروه شرور باید از ترکیب تاس و کارت‌های بازی استفاده کنید. علاوه‌بر آن برای ایجاد هیجان بیشتر در باس‌فایت‌ها، هر کدام از باس‌های بازی نیز دارای کارت هوش مصنوعی مخصوص به خود هستند. همچنین در هر دور با حرکت شخصیت‌های بازی، خانه‌های محیط نیز چرخیده و تغییر می‌کنند.

در کل به نظر می‌رسد با یک بازی رومیزی جذاب مواجه خواهیم بود و امیدواریم سازندگان موفق شوند شوالیه‌ی بیل به دستِ دوست داشتنی را با موفقیت وارد دنیای بازی‌های رومیزی کنند. شما نیز با مراجعه به صفحه‌ی کیک‌ استارتر این بازی اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورید، همچنین اگر به بازی‌های رومیزی علاقه دارید یا می‌خواهید بیشتر با این نوع بازی‌ها آشنا شوید، نیم نگاه‌های رومیزی زومجی را از دست ندهید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده