نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

The Witcher 3 و Untitled Goose Game به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند

مایکروسافت به‌مناسبت تعطیلات پیش‌رو برای مشترکین سرویس Xbox Game Pass خود آثار بزرگی چون The Witcher 3 و Untitled Goose Game را به‌زودی منتشر می‌کند.

Xbox Game Pass سرویس است که مایکروسافت برای کاربران ایکس باکس وان و پی سی تدارک دیده است که طی آن افراد می‌توانند با پرداخت حق اشتراک ماهانه به تعداد زیادی بازی به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشند. از حدود دو سال پیش زمانی که این سرویس رسما کار خود را شروع کرد، ردموندی‌ها همواره با پشتیبانی بالای خود، توانستند با اضافه کردن آثار متنوع، مجموعه‌ای از بازی‌های بزرگ و محبوب بازار را در اختیار مشترکین این سرویس قرار دهند. با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال، شایعات زیادی درمورد بازی‌های این ماه ایکس باکس گیم پس به‌گوش می‌رسید.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد مشترکین این سرویس در تعطیلات سال نو، روزهای خوبی را پشت سر خواهند گذشت؛ چراکه مایکروسافت قرار است طی روزهای آینده بازی‌های محبوب و بزرگی را برای آنها منتشر کند. کمتر کسی در حوزه سرگرمی و بازی‌های ویدیویی است که بازی The Witcher 3: Wild Hunt را تجربه نکرده و از آن لذت نبرده باشد. اثر جهان بازی که با دنیای وسیع و جذاب خود نه‌تنها توانست از دید گیمرها موفق شود، بلکه لقب بهترین بازی سال ۲۰۱۵ را نیز به خود اختصاص داد.

یکی دیگر از بازی‌هایی که اخیرا منتشر شده است و با مکانیزم و گیم‌پلی جذاب و سرگرم کننده خود توانست لحظات فراموش نشدنی و گاه خنده‌داری را برای گیمر به‌وجود آورد، ساخته استودیوی هاوس هاوس یعنی Untitled Goose Game است.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، بازی Untitled Goose Game از امروز در دسترس مشترکین سرویس Xbox Game Pass قرار گرفته است؛ اما برای تجربه سایر بازی‌های این ماه چون قسمت پنجم Life is Strange 2، ویچر 3 و Pillars of Eternity باید تا تاریخ ۲۸ آذر (۱۹ دسامبر) منتظر بمانید.

علاقه‌مندان به بازی‌های رومیزی نیز می‌توانند از اوایل ماه به نسخه دیجیتالی بازی Ticket to Ride دسترسی داشته و آن را با دوستان خود تجربه کنند.

اگر شما هم جزو مشترکین سرویس Xbox Game Pass هستید، لطفا نظرات خود را درمورد بازی‌های این ماه مایکروسافت با ما به اشتراک بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده