// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Playstation Now از ویژگی‌های مشابه به Xbox Game Pass استفاده نخواهد کرد

جیم رایان در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که سیاست‌های مخصوصی را برای Playstation Now درنظر گرفته‌اند و می‌خواهند به بازی‌های انحصاری خود اهمیت بیشتری دهند.

کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر، به‌واسطه سرویس Xbox Game Pass می‌توانند بازی‌های انحصاری ایکس باکس را در روز عرضه تجربه کنند که از میان آن‌ها می‌توان به Gears 5 یا Halo: Infinite اشاره کرد که در سال آینده عرضه می‌شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، جیم رایان، رئیس پلی استیشن، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که سونی قصد ندارد این سیاست را برای Playstation Now پیاده کند و در تلاش هستند که بازی‌های انحصاری خود را با شکل‌وشمایل متفاوتی در دسترس کاربران قرار دهند. وی دراین‌باره می‌گوید:

این مکانی است که به‌سرعت در حال تغییر است. ذات و طبیعت بعضی از بازی‌های انحصاری که می‌سازیم، طوری است که باعث می‌شود به این فکر کنیم که عرضه آن‌ها باید هیجان‌انگیز باشد و همانند یک رویداد بزرگ سرگرمی در دسترس قرار بگیرند. برای ثابت کردن این حرف به عرضه God of War و Spider-Man توجه کنید و در سال آینده، The Last of Us Part II هم بدین شکل عرضه خواهد شد. این سیاستی است که فعلا در حال اجرای آن هستیم، اما در رابطه با پلی استیشن Now، کاری که ما این ماه انجام دادیم، نسبت‌به سیاستی که در ۱۲ ماه گذشته داشته‌ایم، بسیار متفاوت است. 

سونی به‌تازگی قیمت Playstation Now را کاهش داد تا بتواند با سرویس‌های استریم رقابت کند. ازطرفی بازی‌های پرطرفداری مثل God of War، Grand Theft Auto V و Uncharted 4: A Thief's End برای مدت محدودی در دسترس کاربران قرار گرفته است. 

جیم رایان در ادامه صحبت‌های خود افزود:

نمی‌خواهم بگویم که این، سیاستی است که پلی‌استیشن Now برای همیشه در آن باقی می‌ماند. برای اهمیت و مهم نشان دادن بازی‌های انحصاری خود، می‌خواهیم با آن‌ها رفتار مناسبی داشته باشیم که درخور یک بازی انحصاری است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره و صحبت‌های جیم رایان چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده