نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶

۸۳۰ هزار واحد نینتندو سوییچ در هفته شکرگزاری در امریکا به‌ فروش رفت

نینتندو طی جدیدترین بیانیه‌ خود اعلام کرد که در طی هفته شکرگزاری توانسته است آمار جدیدی را ثبت کند و حدود ۸۳۰ هزار واحد از کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ را در کشور امریکا به‌فروش برساند.

از سال ۲۰۱۷ و شروع عرضه کنسول جدید و هیبریدی نینتندو سوییچ، معمولا خبرهای زیادی درمورد رکودشکنی و موفقیت‌های این کنسول جذاب شنیده‌ایم؛ موفقیتی که پس از شکست کنسول Wii U، حتی طرفداران قدیمی و سرسخت نینتندو نیز پیش‌بینی آن را نمی‌کردند. با فرا رسیدن روزهای پایانی سال میلادی،‌ معمولا فروش کنسول‌ها و بازی‌ها نیز رشد قابل‌ توجهی را تجربه می‌کنند. حال باتوجه به جدیدترین اخبار کنسول های بازی، باتوجه به اطلاعات منتشر شده و بیانیه رسمی نینتندو، به‌نظر می‌رسد این قاعده برای کنسول نینتندو سوییچ نیز صدق کرده و نینتندو هفته خوبی را پشت سر گذاشته است.

نینتندو طی بیانیه‌ای به‌صورت رسمی اعلام کرد که در طول هفته شکرگزاری، ۸۳۰ هزار واحد از کنسول نینتندو سوییچ تنها در امریکا فروخته شده است. از زمان عرضه سوییچ، این میزان فروش، بهترین آماری محسوب می‌شود که سوییچ در یک هفته توانسته در امریکا برای خود ثبت کند. نینتندو دلیل این موفقیت را عرضه نسخه جدیدتر و ارزان‌تر سوییچ یعنی نینتندو سوییچ لایت و همچنین پیشنهادهای متنوع روز جمعه سیاه بیان کرده است.

نینتندو در بیانیه خود علاوه‌بر سخت افزار، نگاهی نیز به آمار فروش بازی‌های خود کرده است. بر این اساس بازی Pokemon Sword and Shield که تا پیش از این حدود شش میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش کرده بود، توانست در این یک هفته با فروش سه میلیونی در امریکا، فروش کلی خود را به مرز ده میلیون نسخه برساند.

نام بازیمیزان فروش
Mario Kart 8 Deluxe۸.۵ میلیون
Super Smash Bros. Ultimate۸ میلیون
Super Mario Odyssey۶.۵ میلیون
New Super Mario Bros. U Deluxe۱.۵ میلیون
 
حال باید منتظر ماند و دید موفقیت‌های بیشمار کنسول نینتندو سوییچ تا کی ادامه خواهد داشت و عرضه بازی‌های جدید و بزرگ می‌تواند ادامه دهنده سیر صعودی این کنسول محبوب و پرطرفدار باشد یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده