// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

نینتندو سوییچ به عنوان محبوب ترین کنسول در حراجی بلک فرایدی شناخته شد

طبق اخبار منتشر شده از سوی CNN، کنسول نینتندو سوییچ توانسته است لقب محبوب‌ترین کنسول در حراجی بلک فرایدی را از آن خود کند.

جمعه گذشته بود که شاهد رویداد بلک فرایدی بودیم و فروشگاه‌های کیمینگ متعددی محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب، به‌فروش رساندند. دراین‌میان مشخص شده است که نینتندو سوییچ توانسته است از نظر فروش پیشتاز سایر کنسول‌ها باشد و به‌عنوان محبوب‌ترین کنسول شناخته شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار کنسول های بازی، CNN به‌تازگی اعلام کرده است که در میان کنسول‌های تخفیف‌خورده در حراجی‌های جمعه سیاه، نینتندو سوییچ محبوب‌ترین آیتم برای کاربران بوده است. طبق گزارش‌هایی که Wedbush Securities منتشر کرده است، دلیل این اتفاق را می‌توان پایان دوره ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 دانست، زیرا از سال آینده شاهد عرضه شدن مدل‌های جدید این دو کنسول هستیم و کمتر شخصی دیگر به‌سراغ خرید آن‌ها می‌رود. 

نکته‌ی جالب این است که نینتندو آن‌چنان تخفیف‌های داغی را برای نینتندو سوییچ ارائه نکرده بود. این شرکت مدل قدیمی نینتندو سوییچ با کد بازی Mario Kart 8 Deluxe را با قیمت ۳۰۰ دلار در حراجی‌های بلک فرایدی قرار داده بود. همچنین نینتندو سوییچ لایت هم با قیمت ۲۰۰ دلار به‌فروش می‌رسید. در میان بازی‌های ویدیویی هم بازی Call of Duty: Modern Warfare با قیمت ۳۸ دلار به‌فروش می‌رسید که توانست لقب محبوب‌ترین بازی را از آن خود کند. به‌دنبال آن، FIFA 20 و Madden NFL 20 در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده