// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نینتندو سوییچ می‌تواند چرخه عمر طولانی‌تری داشته باشد

طبق بررسی‌های انجام گرفته، نینتندو سوییچ مدت زمان طولانی‌تری نسبت به سایر کنسول‌های نینتندو در بازار باقی خواهد ماند و می‌تواند به راحتی به فروش ۱۰۰ میلیون دستگاهی برسد.

نینتندو سوییچ از همان زمان ورود به بازار تاکنون توانسته است که به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کند و رکوردهای بسیار خوبی از خود به‌جای بگذارد و تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های شرکت نینتندو شود. یکی از این موفقیت‌ها رکورد فروش ۴۱ میلیون دستگاهی است که به‌تازگی توسط این کنسول محبوب به ثبت رسیده است که البته هنوز هم جای پیشرفت دارد و می‌تواند به ارقام بالاتری نیز برسد. تاکنون کنسول‌های بسیار معدودی توانسته‌اند به این رکورد از میزان فروش دست پیدا کنند.

براساس جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی و طبق بررسی‌هایی که در این زمینه انجام گرفته، مشخص شده است که کنسول نینتندو سوییچ پتانسیل بسیار بالاتری دارد و می‌تواند به فروش بیشتری نائل شود و نسبت‌به کنسول‌های پیشین، دارای چرخه‌ی عمر طولانی‌تری خواهد بود؛ به‌این معنی که می‌تواند مدت زمان بیشتری به‌عنوان کنسول محبوب و موجود در بازار در دسترس طرفداران باشد. یکی از دلایل این امر امکان استفاده از کنسول در هر دو حالت معمولی و دستی (قابل حمل) است. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های کازونوری ایتو، یکی از افرادی که به بررسی این موضوع پرداخته است، قابل مشاهده است:

از دید عادی، حالا زمان آن است که کم‌کم میزان فروش کنسول سوییچ کاهش پیدا کند و به دوران پایان فروش نزدیک شود. اما با توجه به امکان استفاده از این کنسول در دو حالت دسکتاپ (اتصال به تلویزیون) و به‌صورت دستی و همچنین سایر ویژگی‌های خاص و دوست‌داشتنی آن، می‌توانیم چرخه‌ی عمر طولانی‌تری را برای آن متصور شویم و فعلا باید شاهد تاخت و تاز آن در بازار کنسول‌ها باشیم.

Nintendo Switch

همچنین مایکل پچر، تحلیل‌گر معروف، در گفتگو با بلومبرگ گفته است که کنسول نینتندو سوییچ می‌تواند در طول سه سال آتی تقریبا سالی ۲۰ میلیون دستگاه فروش داشته باشد و با این روال می‌تواند به راحتی به رکورد فروش ۱۰۰ میلیون دستگاهی دست پیدا کند. فروش بیش از ۴۱ میلیون دستگاه در طول دو سال، در کنار پشتیبانی عالی شرکت Nintendo و انتشار بازی‌های انحصاری بسیار جذاب برای این کنسول محبوب، همه و همه باعث شده‌اند که این کنسول بتواند تبدیل به یکی از موفق‌ترین تجربه‌ها و دستاوردهای نینتندو شود. در حال حاضر بازی‌های متعدد دیگری نیز برای این کنسول معرفی شده‌اند که خبر از ادامه داشتن موفقیت‌های آن می‌دهند.

همچنین نسخه Lite این کنسول نیز می‌تواند در کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت باعث بالاتر رفتن آمار مذکور شود. شایعاتی هم مبنی‌بر ساخت نسخه‌ی Pro این دستگاه چندین ماه است که به‌گوش می‌رسد که در صورت تبدیل شدن به واقعیت، در افزایش هرچه بیشتر آمار فروش بسیار موثر خواهد بود. پیش‌تر در زومجی خواندید که نینتندو سوییچ به عنوان محبوب ترین کنسول در حراجی بلک فرایدی شناخته شد.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده