نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

گروه بندی مسابقات اصلی دوتا 2 یا همان The International 9 مشخص شد

شرکت ولو به‌دنبال اعلام نحوه تقسیم مبلغ جایزه مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ از نحوه قرارگیری تیم‌ها در مرحله گروهی این رویداد سالانه پرده برداشت.

کمتر از ۲۴ ساعت تا شروع مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ بازی Dota 2 زمان باقی مانده است و حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که شرکت ولو اقدام به دسته‌بندی تیم‌ها در دو گروه مختلف کرده است. براساس اعلام شرکت ولو، زنگ آغاز مرحله گروهی این رویداد سالانه از تاریخ بیست‌وچهارم مرداد به صدا در می‌آید و پس از چهار روز رقابت هیجان‌انگیز و نفس‌گیر نهایتا در تاریخ بیست‌وهفتم مرداد به پایان می‌رسد. در این مرحله ابتدا تیم‌های راه‌یافته به دو گروه تقسیم می‌شوند و با فرمت راند رابین یا رقابت‌های دوره‌ای به‌صورت Best of Two به رقابت می‌پردازند. تیم‌ها در مرحله گروهی براساس بردهای‌شان در هر راند امتیاز کسب می‌کنند و در یکی از نُه جایگاه موجود در هر گروه قرار می‌گیرند. در پایان، چهار تیم ابتدای جدول از هر گروه به براکت بالایی مرحله اصلی صعود می‌کنند و تیم‌های قرارگرفته در جایگاه‌های پنجم تا هشتم در براکت پایینی مرحله بعدی قرار می‌گیرند. تیم انتهای جدول از هر دو گروه نیز به‌دلیل کسب نتایج ضعیف از ادامه رقابت‌ها بازخواهد ماند و با دریافت ۰.۲۵ درصد از مجموع جوایز جمع‌آوری شده راهی خانه خواهد شد. تصویر مربوط‌به گروه‌بندی مسابقات The International 9 که ساعاتی پیش به وسیله شرکت Valve در توییتر منتشر شد، در ادامه قابل مشاهده است.

The International 9

مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ در بازه زمانی بیست‌ونهم مرداد تا سوم شهریور برگزار می‌شود و شانزده تیم راه‌یافته به این مرحله، در شش روز در دو براکت بالایی و پایینی به مصاف هم خواهند رفت. تمام بازی‌های این مرحله منهای بازی فینال بزرگ و دیدارهای راند اول براکت پایینی به‌صورت Best of Three برگزار می‌شود و قالب برگزاری دیدارهای راند اول براکت پایینی به‌صورت Best of One و قالب برگزاری دیدار فینال بزرگ به شکل Best of Five خواهد بود. شرکت ولو امسال سالن مرسدس بنز آرنا واقع در شانگهایِ چین را برای برگزاری مسابقات اینترنشنال انتخاب کرده است که بسته به رویداد می‌تواند میزبان ۱۸ هزار نفر باشد. پیش از این، شرکت ولو اطلاعات بیشتری را از چگونگی تقسیم مبلغ جایزه این رویداد عظیم و البته میزبانان و گزارشگران آن منتشر کرد که از «اینجا» می‌توان به مطالعه آن پرداخت. همچنین چندی قبل در مقاله «هر آنچه باید در مورد مسابقات The International 2019 بدانیم» تمام جوانب مربوط‌به این رویداد سالانه را بررسی کردیم که با مطالعه آن می‌توانید دید گسترده‌تری از تورنمنت پیش‌رو به دست آورید. شما می‌توانید در ادامه زمان برگزاری دیدارهای روز نخست مرحله گروهی را که از فردا شاهد آغاز آن‌ها خواهیم بود، مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

گروه اول

تیمتیمزمان برگزاری دیدارتیمتیمزمان برگزاری دیدارتیمتیمزمان برگزاری دیدار
Team SecretAlliance۲۴ مرداد ساعت ۵:۳۰Team LiquidChaos ES۲۴ مرداد ساعت ۱۰:۳۰Team SecretTeam Liquid۲۴ مرداد ساعت ۱۵:۳۰
Team LiquidNewbeeTNC PredatorMineskiPSG.LGDTNC Predator
PSG.LGDChaos ESPSG.LGDKeen GamingAllianceChaos ES
TNC PredatorKeen GamingTeam SecretNewbeeKeen GamingMineski

گروه دوم

تیمتیمزمان برگزاری دیدارتیمتیمزمان برگزاری دیدار
Vici GamingRoyal Never Give Up۲۴ مرداد ساعت ۸:۰۰Virtus.ProRoyal Never Give Up۲۴ مرداد ساعت ۱۳:۰۰
Virtus.ProNinjas in PyjamasEvil GeniusesNatus Vincere
FnaticEvil GeniusesOGInfamous
OGNatus VincereFnaticVici Gaming


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده