نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳

نحوه تقسیم مبلغ جایزه مسابقات The International 9 و فهرست میزبانان و گزارشگران آن اعلام شد

کمپانی ولو در در آستانه شروع مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ جزئیات بیشتری را از میزبانان و گزارشگران و البته نحوه تقسیم مبلغ جایزه بین تیم‌ها در این تورنمنت سالانه منتشر کرد.

با اینکه زمان زیادی از انتشار آخرین اطلاعیه ولو در خصوص مسابقات اینترنشنال 2019 می‌گذرد، اما این کمپانی در فاصله یک هفته مانده تا آغاز این تورنمنت عظیم نهایتا سکوتش را شکست و جزئیات بیشتری را از دو بخش بسیار مورد انتظار آن به اشتراک گذاشت. کمپانی Valve در ابتدا با انتشار تصویری تازه در توییتر، نحوه تقسیم جایزه جمع‌آوری شده برای مسابقات The International 9 را مشخص کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

ُThe International 9

درحال‌حاضر، مبلغ جایزه مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ از مرز ۳۲ میلیون دلار عبور کرده است و بدون شک این رقم در ۱۷ روز باقیمانده تا پایان مهلت خریداری بتل پس و محصولات مرتبط با آن نظیر بسته‌های افزایش سطح افزایش خواهد یافت. علی‌رغم انتقادها و نگرانی‌های روزافزون جامعه کاربران و حتی برخی از شخصیت‌های مشهور حاضر در این عرصه، کمپانی ولو کماکان دست به توزیع نابرابر مبلغ جایزه مسابقات امسال زده است. تنها ۰.۲۵ درصد از مجموع جوایز امسال در اختیار دو تیم انتهای جدول قرار می‌گیرد که این میزان باید بین پنج بازیکن و سازمان تقسیم شود و این در حالی است که بخش قابل توجهی از آن به عنوان مالیات کسر می‌شود.   

  • کمپانی ولو میزان جایزه تیم قهرمان این دوره از مسابقات را افزایش داده است. با عنایت به اینکه کایل گیرسدورف، نوجوان آمریکایی در مسابقات Fortnite World Cup موفق به کسب جایزه ۳ میلیون دلاری شد، پر بیراه نیست اگر بگوییم هر یک از بازیکنان تیم قهرمان می‌توانند بزرگ‌ترین جایزه تاریخ ورزش های الکترونیک را به خانه ببرند.
  • میزان جایزه تیم‌های قرارگرفته در جایگاه‌های دوم تا چهارم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و در این میان، جایگاه دوم کاهش ۳ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کرده است.
  • سال گذشته، تیم‌های پنجم و ششم مسابقات میزان ۴.۵ درصد از مجموع جوایز را به دست می‌آوردند که امسال این میزان ۱ درصد کاهش یافته است. همچنین تغییری در درصد تقسیم جوایز جایگاه‌های هفتم و هشتم دیده نمی‌شود.
  • میزان جایزه تیم‌های قرارگرفته در جایگاه‌های نهم تا دوازدهم افزایش ۰.۵ درصدی را نشان می‌دهد. افزون بر این، ۱ درصد به جایزه جایگاه‌های سیزدهم تا شانزدهم اضافه شده است.
  • درصد تقسیم جوایز در جایگاه‌های هفدهم و هجدهم بدون تغییر باقی مانده است. در واقع، در این جایگاه‌ها هر بازیکن می‌تواند انتظار داشته باشد که بدون احتساب مالیات تقریبا ۱۵ هزار دلار به خانه ببرد.

کمپانی ولو همچنین کلیه‌ی شخصیت‌های حاضر در مسابقات The International 9 اعم از میزبانان، اعضای میزگرد و گزارشگران انگلیسی، روسی و چینی را معرفی کرده است. این تیم متشکل از چهره‌های نام‌آشنایی است که برخی از آن‌ها اولین حضورشان در مسابقات اینترنشنال را تجربه می‌کنند و برخی از آن‌ها سال‌های سال است که در این مسابقات حضور دارند. کمپانی ولو از جیک کانر (سِراَکشن اِسلَکس)، پل شلونر (رِدآی)، جورین ون‌در هایدن (شیور)، ریچارد کمپل (ریچارد)، تد فورسایت (پایرون‌فِلکس)، کیسی آیتچیسون (کیسی) و مارکوس گرام (دی‌جی ویت) برای میزبانی این رویداد سالانه دعوت به عمل آورده است تا تجربه خاطره‌انگیزی را برای بینندگان رقم بزنند. در آن سو، گزارشگرهای صاحب نام بسیاری از هر یک از مناطق به گزارش دیدارهای مهیج مسابقات می‌پردازند که در تصاویر زیر می‌توانید نام آن‌ها را مشاهده کنید.

The International 9

درحال‌حاضر طرفدارانی که برای هفته‌ها منتظر اعلام فهرست میزبانان و گزارشگران مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ بودند، می‌توانند با خاطری آسوده خود را برای شروع مسابقات آماده کنند.

  • با اعلام موارد فوق، همه‌ی موارد برای آغاز مسابقات سالانه The International 9 آماده شده است. تنها یک هفته تا شروع این رویداد عظیم باقی مانده است و به استثنای گروه‌بندی‌ها و نحوه برگزاری مسابقات، تمام اطلاعات لازم در اختیار طرفداران قرار گرفته است.
  • نزدیک به ۱۵ میلیون نفر در سراسر جهان به تماشای مسابقات اینترنشنال سال گذشته نشستند و در این میان، ۲۰ هزار نفر با سفر به ونکوور به صورت زنده این مسابقات را تماشا کردند. مبلغ جایزه سرسام‌آور مسابقات The International حتی توجه کسانی را که طرفدار ورزش‌های الکترونیک نیستند، به خود جلب می‌کند و این بدان معنا است که این افراد اقدام به معرفی بازی Dota 2 به افراد بسیاری در سراسر جهان می‌کنند و از این طریق باعث گسترش جامعه طرفداران این بازی می‌شوند.

کمپانی ولو مسابقات The International 9 را در سالن مرسدس بنز آرنا واقع در شانگهای برگزار می‌کند که بسته به رویداد می‌تواند میزبان ۱۸ هزار نفر باشد. مرحله گروهی این رویداد سالانه در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۷ مرداد (۱۵ تا ۱۸ آگوست) و مرحله اصلی آن در بازه زمانی ۲۹ مرداد تا ۳ شهریور (۲۰ تا ۲۵ آگوست) پیگیری می‌شود. چندی قبل و پس از بسته شدن پرونده مراحل مقدماتی، فهرست هجده تیم راه‌یافته به مرحله گروهی مسابقات TI9 مشخص شد که در مقاله «هر آنچه باید در مورد مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 بدانیم» به طور مفصل به آن پرداختیم.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده