// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

هر آنچه باید در مورد مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO بدانیم

تمامی تیم‌های راه یافته به مرحله اصلی مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

فهرست نهایی مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive با صعود تیم‌های DreamEaters، North و INTZ به مرحله New Challengers stage تکمیل شد. این رویداد که به‌عنوان مهم‌ترین رویداد سال ۲۰۱۹ در بازی کانتر استرایک است و جزو پرطرفدارترین اتفاقات ورزش الکترونیک خواهد بود قرار است با مجموع جوایز یک میلیون دلار پیگیری شود.

مرحله اصلی مسابقات از سه بخش New Challengers Stage، New Legends Stage و New Champions Stage تشکیل شده است که مجموعا ۲۴ تیم در بخش‌های مختلف آن رقابت خواهند کرد. اولین مرحله مسابقات از اول شهریور شروع می‌شود و به مدت چهار روز میزبان شانزده تیم خواهد بود. در این بخش تیم‌ها به در فرمتی سوئیسی با یکدیگر رقابت می‌کنند. هر تیمی که بتواند در مجموع پنج بازی خود سه برد کسب کند به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند و تیم‌هایی که سه باخت را در پرونده خود ثبت کنند از دور مسابقات حذف خواهند شد. هشت تیم برتر بخش New Challengers Stage به مرحله New Legends Stage صعود خواهند کرد و هشت تیم دیگر از دور مسابقات حذف می‌شوند. تمامی بازی‌های این بخش به غیر بازی‌های حذفی به‌صورت best-of-one پیگیری می‌شود.

تیم‌های حاضر در مرحله New Challengers Stage

Team Vitality AVANGAR
G2 EsportsComplexity Gaming
HellRaisersmousesportsNRG EsportsforZe
Grayhound GamingCR4ZYFURIA EsportsSyman Gaming
TYLOONorthDreamEatersINTZ eSports

رقابت‌های مرحله دوم که با نام New Legends Stage شناخته می‌شود با یک روز استراحت و از روز ۶ شهریور برگزار خواهد شد. این مرحله نیز با حضور شانزده تیم پیگیری خواهد شد که به مدت چهار روز به طول می‌انجامد. فرمت برگزاری مرحله دوم مانند مرحله قبلی است و از سبک سوئیسی پیروی می‌کند. درنهایت هشت تیم برتر این بخش به مرحله سوم یا همان New Champions Stage صعود خواهند کرد.

تیم‌های حاضر در مرحله New Legends Stage

AstralisENCENatus VincereMIBR
FaZe ClanTeam LiquidRenegadesNinjas in Pyjamas
به‌زودیبه‌زودیبه‌زودیبه‌زودی
به‌زودیبه‌زودیبه‌زودیبه‌زودی

مرحله نهایی مسابقات با حضور هشت تیم برتر مسابقات به میزبانی سالن مرسدس بنر آرنای شهر برلین پیگیری خواهد شد. این بخش از ۱۴ شهریور با فرمتی تک حذفی پیگیری خواهد شد و به مدت چهار روز به طول می‌انجامد. تمامی بازی‌های مرحله New Champions Stage به‌صورت best-of-three برگزار می‌شوند. نکته مهم اینکه هشت تیم راه یافته به این مرحله از مسابقات جواز حضور در مسابقات Major بعدی بازی Counter Strike: Global Offensive را به دست می‌آورند. تورنمنت Major بعدی بازی کانتر استرایک قرار است با مجموع جوایز یک میلیون دلار در فصل بهار سال ۲۰۲۰ برگزار شود.

StarLadder Berlin Major 2019

در این دوره از مسابقات که به‌عنوان دومین رویداد Major سال ۲۰۱۹ شناخته می‌شود ۱۲۰ بازیکن حضور دارد که از ۲۰ کشور مختلف جهان راهی مرحله اصلی شده‌اند. کشورهای برزیل و روسیه با داشتن پانزده بازیکن حرفه‌ای صدرنشین تعداد بازیکنان حرفه‌ای بازی کانتر استرایک هستند و کشورهای دانمارک، فرانسه، ایالات متحده آمریکا، استرالیا، فنلاند و سوئد به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند. کشورهایی مانند مغولستان، اردن، ترکیه و ازبسکتان نیز با داشتن یک بازیکن حرفه‌ای در این رویداد نمایندگان خود را خواهند داشت.

علاقه‌مندان به دیدن مراحل مختلف مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO می‌توانند از روز جمعه، یکم شهریور با مراجعه به کانال starladder در توییچ یا کانال sltv در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده