// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

رنکینگ تیم‌های CS:GO؛ خرداد ۹۸

با پایان ماه ژوئن شاهد سقوط دو پله‌ای تیم Astralis و صدرنشین ماندن تیم لیکوئید در رقابت‌های حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive هستیم.

در ماهی که گذشت بازی Counter Strike: Global Offensive دو رویداد بزرگ را تجربه کرد؛ اولین رویداد مرحله اصلی هفتمین فصل مسابقات ECS بود که با قهرمانی تیم Vitality به انتها رسید و رویداد بعدی مرحله اصلی نهمین فصل مسابقات ESL Pro League بود که با قهرمانی Team Liquid پایان یافت. موارد دیگری که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد مسابقات Moche XL Esports 2019 و DreamHack Open Summer 2019 است که با قهرمانی تیم‌های Windigo و OpTiC Gaming به پایان رسیدند.

در لیست زیر بیست تیم برتر جهان را در بازی Counter Strike: Global Offensive شاهد هستید که با توجه به فعالیتی که در ماه ژوئن داشته‌اند رتبه‌بندی شده‌اند.

رنکینگ تیم‌های بازی CS:GO؛ خرداد ۹۸

رتبهتیممسابقات+/-
۱Team Liquid۳۰۰-
۲ENCE۱۵۹۱+
۳Vitality۱۵۸۱+
۴Astralis۱۰۰۲-
۵FaZe۱۲۱-
۶NRG۱۱۲۴+
۷FURIA۱۰۲۴+
۸G2 Esports۹۵۵+
۹North۷۲۶+
۱۰mousesports۹۱۴+
۱۱Fnatic۹۴۴-
۱۲MIBR۵۸۴-
۱۳Natus Vincere۸۶۷-
۱۴Ninjas in Pyjamas۵۳۵-
۱۵Renegades۴۷۳-
۱۶Heroic۲۷۷+
۱۷CR4Zy۲۱-
۱۸OpTiC Gaming۳۶۳+
۱۹Windigo۲۵-
۲۰AVANGAR۲۴۴-

از مهم‌ترین تغییراتی که در پایان ماه گذشته شاهدش بودیم می‌توان به سقوط دو پله‌ای تیم Astralis و صعود قابل توجه تیم‌های North و Heroic اشاره کرد. در این بین Team Liquid نیز با نمایش خوبی که در مسابقات اخیر داشته است توانست در جایگاه نخست باقی بماند و بر خلاف چیزی که تصور می‌شد به عنوان بهترین تیم بازی کانتر استرایک شناخته شود.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده