نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Control مشخص شد

حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Control امروز از طریق صفحه‌ی بازی در فروشگاه اپیک مشخص شد و بر طبق آن، شما برای اجرای این بازی به کامپیوتری قدرتمند نیاز دارید.

استودیو رمدی (Remedy) قرار است آخرین ساخته‌ی خود یعنی بازی عجیب و موردانتظار Control را در ماه آینده برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 راهی بازار کند. این بازی همچنین قرار است در نسخه‌ی پی سی، با کمک تکنولوژی RTX کارت گرافیک‌های انویدیا، زیبایی‌های گرافیکی چشم‌گیری را به این پلتفرم بیاورد. امروز سازنده‌ی این بازی جزئیات سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی را از طریق صفحه‌ی رسمی آن در فروشگاه اپیک به اشتراک گذاشت و حالا همه می‌توانند ببینند که با چه سیستمی می‌شود بازی مورانتظار Control را اجرا کرد. با توجه به اینکه نمایش‌هایی که تاکنون از بازی دیده شده از حیث فنی بسیار قدرتمند بوده‌اند باید گفت برای اجرای این بازی به یک کامپیوتر خوب نیاز است و البته اگر بخواهید بازی کنترل را با تکنولوژی RTX اجرا کنید باید به سخت‌افزاری بسیار قدرتمند دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید در اجرای این بازی به حداقل‌ها رضایت دهید و آن را روی حداقل سیستم موردنیاز اجرا کنید، می‌توانید به‌سراغ یک پردازنده‌ی اینتل Core i5-7500 بروید. در خانواده‌ی پردازنده‌های ای‌ام‌دی نیز می‌توانید از Ryzen 3 1300X استفاده کنید. برای پردازش گرافیکی بازی شما باید حداقل یک کارت گرافیک GTX 1060 داشته باشید و اگر بخواهید از تکنولوژی ری-تریسینگ استفاده کنید می‌بایست پردازنده‌ی گرافیکی خود را به یک RTX 2060 ارتقا دهید. سیستم پیشنهادی برای اجرای این بازی کامپیوتری به‌واقع قدرتمند است. برای پردازنده توصیه می‌شود از Intel Core i5-8600K استفاده کنید و در خانواده‌ی ای‌ام‌دی‌ها دنبال Ryzen 7 2700X بگردید. کارت گرافیک پیشنهادی برای اجرای این بازی کارتی است که تا پیش از عرضه‌ی سری جدید، یکی از پرچم‌داران انویدیا بود. کارت GTX 1080Ti که هنوز هم در اجرای بازی‌ها یک غول محسوب می‌شود. اگر دوست دارید در تکنولوژی ری-تریسینگ بهترین کیفیت تصویر را دریافت کنید هم باید به سراغ یک RTX 2080 بروید.

سیستم موردنیاز این بازی بدون شک سیستم قدرتمندی است و همین مسئله ممکن است نگرانی‌هایی را درباره‌ی کیفیت نسخه‌ی پی سی به‌وجود آورد. اما سازندگان بازی در استودیو رمدی تضمین کرده‌اند که نسخه‌ی پی سی بازی به «بهترین شکلی که می‌تواند باشد» ساخته شده. باید منتظر ماند و دید این گفته تا چه اندازه درست است و این بازی می‌تواند رضایت بازیکنان پلتفرم پی سی را کسب کند یا خیر.

شما می‌توانید در ادامه حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Control را مشاهده کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، نسخه‌ی ۶۴ بیتی
  • پردازنده: Intel Core i5-7500 یا AMD Ryzen 3 1300X
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD RX580
  • برای استفاده از ری-تریسینگ: GeForce RTX 2060
  • رم: ۸ گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰، نسخه‌ی ۶۴ بیتی
  • پردازنده: Intel Core i5-8600K یا AMD Ryzen 7 2700X
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1080Ti یا AMD Radeon VII
  • برای استفاده از ری-تریسینگ: GeForce RTX 2080
  • رم: ۱۶ گیگابایت

بازی Control قرار است در تاریخ ۲۷ آگوست سال جاری میلادی (مصادف با ۵ شهریور ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 راهی بازار شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره حداقل سیستم موردنیاز بازی Control چیست‌؟ آیا به‌نظر شما این سیستم در قیاس با بازی‌‌های کنونی بیش از اندازه بالا است؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده