// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

ویدیو سینمایی شروع بازی Control را در تریلر جدید آن تماشا کنید

به‌تازگی تریلر ۱۳ دقیقه‌ای جدیدی از گیم‌پلی بازی Control منتشر شده است که در کنار مرحله ابتدایی بازی، شاهد ویدیو سینمایی شروع Control هم هستیم.

بازی Control در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ آگوست) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. کنترل را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار دانست؛ آن هم زمانی که رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را برعهده دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، IGN تریلر گیم‌پلی ۱۳ دقیقه‌ای را از بازی Control منتشر کرده است. در جریان ویدیو منتشر شده، شاهد گیم‌پلی مرحله شروع بازی هستیم. مورد دیگری که نظر شما را جلب می‌کند، ویدیو سینمایی شروع بازی است. در جریان ویدیو سینمایی شروع بازی شاهد جسی فیدین، کاراکتر اصلی بازی، هستیم که در مورد جهان بازی توضیحاتی را ارائه می‌کند. سپس هدایت جسی را در دست می‌گیرید و در محیط Federal Bureau of Control شروع به گشت‌وگذار می‌کنید.

همچنین در تریلر منتشر شده از گیم‌پلی مرحله شروع Control، شاهد صحنه‌ی نبرد بازی هم هستیم. با وجود این تریلر صبر و انتظار برای کنترل بیش از پیش سخت‌تر می‌شود و باید منتظر ماند و ببینیم این بازی در شهریور ماه چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی Control را در زومجی تماشا کنید و نظرت خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده