// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

مدت زمان بازی Control برای اتمام خط داستانی ۱۵ الی ۲۰ ساعت مشخص شده است

استودیو رمدی اعلام کرده است که تمام کردن داستان اصلی Control در کنار بعضی از مراحل فرعی، ۱۵ الی ۲۰ ساعت از وقت کاربران را به‌خود اختصاص می‌دهد.

استودیو رمدی (Remedy Entertainment)، سازنده بازی Control، قصد دارد به‌واسطه‌ی بازی کنترل تجربه‌ی جدید و متفاوتی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. بااین‌حال آن‌ها وعده داده‌اند که بازی‌ آنها همچنان روی المان‌های داستانی و قصه‌گو تمرکز دارد. بااین‌حال بازی Control دارای المان‌های مترویدوینیایی، مراحل فرعی و گیم‌پلی گسترده‌تری نسبت‌به سایر ساخته‌های قبلی رمدی است.

ازاین‌رو انتظار می‌رود از نظر گیم‌پلی و مدت زمان تمام کردن بخش داستانی، بازیکنان تجربه‌ی طولانی‌تری داشته باشند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مایکل کاسورینن و بروک مگس، به‌ترتیب کارگردان و طراح بخش داستانی Control، در مصاحبه‌ی اخیر خود در مورد مدت زمان گیم پلی بازی صحبت کرده‌اند. در این گفت‌وگو از آن‌ها پرسیده شده است که برای تمام کردن بازی، کاربران باید چه مدت زمانی را صرف تجربه‌ی کنترل کنند.

در جواب اعلام شده است که آمار و ارقام دقیقی وجود ندارد، زیرا Control یک بازی بزرگ و پیچیده است و بازیکنان به‌روش‌های مختلفی می‌توانند آن را کامل کنند. بااین‌حال اعلام شده است که کاربران برای تمام کردن بخش داستانی درکنار انجام تعداد کمی از مراحل فرعی، به ۱۵ الی ۲۰ ساعت زمان نیاز دارند. مدت زمان ذکر شده برای Control، زمان مناسبی به‌نظر می‌رسد و شما با انجام سایر مراحل فرعی قطعا تجربه‌ی عمیق‌تر و طولانی‌تری را کسب خواهید کرد.

بازی Control در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ آگوست) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. نظرات خود را در مورد مدت زمان تمام کردن Control با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده