// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

میزبانی دیزنی لند پاریس از مسابقات MDL Dota 2 Major قطعی شد

کمپانی Mars Media و دیزنی لند فرانسه چهارمین رویداد Major بازی Dota 2 را در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ میزبانی خواهند کرد.

کمپانی Mars Media تایید کرد که دیزنی لند پاریس میزبان چهارمین رویداد Major فصل جاری بازی Dota 2 خواهد بود. تیم‌های شِش منطقه مختلف جهان از ۱۴ اردیبهشت می‌توانند با شرکت در بخش مقدماتی مسابقات که به صورت آنلاین برگزار می‌شود شانس خود را برای صعود به مرحله اصلی رویداد امتحان کنند. تیم‌های برتر بایستی در مرحله اصلی مسابقات که با جایزه‌ای یک میلیون دلاری پیگیری خواهد شد در مقابل چیزی بیش از ۶ هزار نفر تماشاچی با یکدیگر روبه‌رو شوند. این اولین باری است که تیم برگزاری Mars Media تصمیم به برگزاری یک رویداد ورزش الکترونیک بیرون از کشور چین گرفته است و با قطعی شدن این رویداد فرانسه برای اولین بار میزبان یک رویداد Dota 2 می‌شود.

با اینکه دیزنیلند برای اولین بار میزبان یک رویداد در بازی دوتا 2 است، ولی پیش از این فرانسوی‌ها میزبان مسابقات Leauge of Legends بوده‌اند. در ماه‌های اخیر اروپا در چندین نقطه مختلف میزبان مجموعه‌ها و تیم‌های برگزاری مسابقات ورزش الکترونیک بوده است که فرانسه با هدف ایجاد یک قطب eSports جدید در منطقه، چندین رویداد کسب و کار در این زمینه را برگزار کرده است.

مسابقات Disneyland Paris Major جزو مهم‌ترین رویدادهای فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بازی Dota 2 خواهد بود. تیم‌هایی که جواز حضور در مرحله اصلی این رویداد را کسب کنند با قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر در کنار دریافت جایزه چشم‌گیر رویداد، امتیاز لازم جهت راه یافتن به مراحل مقدماتی و اصلی رویداد The International 2019 را نیز به‌دست خواهند آورد.

تا به این لحظه مهم‌ترین رویدادهای فصل با نام‌های Kuala Lumpur Major و Chongqing Major برگزار شده‌اند و سومین رویداد Major فصل نیز یازدهمین فصل مسابقات DreamLeague است که به میزبانی استکهلم از ۲۳ اسفند شروع می‌شود. 


منبع dotesports
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده