// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

کمپانی THQ Nordic در سه ماهه چهارم سال مالی گذشته ۷۷ بازی در حال ساخت داشته است

کمپانی THQ Nordic در قالب جدید‌ترین گزارش مالی‌اش اعلام کرده است که این کمپانی اروپایی تعداد ۷۷ بازی در دست ساخت داشته است.

در سال گذشته کمپانی THQ Nordic تمام تلاش خود را برای به دست آوردن مالکیت استودیو‌ها و IP‌های مختلف به کار بست. هم‌اکنون طیف گسترده‌ای از فعالان حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی که از ناشرین بزرگی همچون کمپانی Deep Silver تا استودیو‌های شناخته‌شده‌ای مانند Coffee Stain و Warhorse را شامل می‌شود، در تصرف این کمپانی قرار دارند. همچنین این کمپانی مالکیت IPهای متعددی از جمله Alone in the Dark ،TimeSplitters و Carmeggedon را در اختیار گرفته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی تی اچ کیو نوردیک در گزارش مالی خود از تعداد بالا و قابل توجه پروژه‌هایش در سه‌ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۸ گفته است. 

کمپانی THQ Nordic در قالب تازه‌ترین گزارش مالی‌اش از توسعه ۷۷ بازی در سه‌ماهه چهارم سال مالی گذشته خبر داده است. همچنین این کمپانی اعلام کرده است از این تعداد، ۱۱ بازی در سه‌ماهه چهارم سال مالی گذشته منتشر شده‌اند و روند توسعه ۲۵ بازی در این بازه زمانی آغاز شده است. این کمپانی در ادامه توضیح می‌دهد که از بین ۷۷ بازی، تعداد ۲۹ بازی معرفی شده‌اند که مواردی همچون BioMutant ،Scarf و Desperados 3 را در بر می‌گیرد. با یک حساب سر‌انگشتی مشخص می‌شود که تا‌کنون هیچ اطلاعاتی از ۱۲ بازی منتشر نشده است؛ با این که از ماه‌ها پیش در حال توسعه هستند. اگر جزو طرفداران IPها و استودیو‌های پر‌تعداد کمپانی THQ Nordic هستید، در ماه‌های آتی حتما اخبار مربوط به آن را پیگیری کنید؛ زیرا این احتمال وجود دارد که بازی‌های آینده این کمپانی نظر شما را جلب کنند.

علی‌رغم اینکه کمپانی THQ Nordic کوچک‌تر از ناشرین عظیمی همچون اکتیویژن، یوبی سافت و الکترونیک آرتز است، اما این کمپانی ارتشی را فراهم کرده است که بدون شک در آینده بزرگتر خواهد شد. هم‌اکنون تعداد ۱۴۸۴ نفر برای این کمپانی کار می‌کنند که از این تعداد ۶۱۳ نفر به صورت کارمند داخلی در این کمپانی فعالیت دارند و تعداد ۸۷۱ نفر در خارج از محیط استودیو روی پروژه‌های کمپانی ذکر شده کار می‌کنند. این حجم بالا از کار‌کنان باعث شده است که آینده این کمپانی اروپایی امیدوار‌کننده باشد و بازیکنان باید فعالیت‌های آن را زیر نظر داشته باشند. همچنین می‌توان امیدوار بود که کمپانی THQ Nordic بتواند شکوه THQ را باز‌گرداند.

تازه‌ترین بازی‌ای که توسط کمپانی THQ Nordic منتشر شده است، بازی Darksiders 3 است که در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ (۶ آذر) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد. روز گذشته اعلام شد که این بازی فروش مناسبی داشته و به سوددهی رسیده است


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده