// سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

جزییات آپدیت 7.0.0 فریمور نینتندو سوییچ

به تازگی فریمور کنسول نینتندو سوییچ به واسطه‌ی یک بروزرسانی، تغییراتی داشته که اضافه شدن آیکون و برخی زبان‌های جدید برخی از آن‌ها هستند.

به تازگی و بر اساس جدیدترین اخبار کنسول های بازی، کنسول محبوب نینتندو سوییچ یک بروزرسانی دریافت کرده که فریمور این کنسول را به شماره‌ی ۷.۰.۰ آپدیت می‌کند. البته این بروزرسانی در نوع خود جالب نیست و می‌توان گفت که تغییرات اساسی در این کنسول ایجاد نمی‌کند. یکی از مواردی که این بروزرسانی اضافه می‌کند، تعدادی آیکون پروفایل جدید با حال و هوای بازی New Super Mario Bros. U Deluxe است که می‌تواند برای طرفداران این اثر جذاب باشد. سه زبان جدید نیز به واسطه‌ی این آپدیت به کنسول سوییچ اضافه می‌شود که شامل چینی، کره‌ای و تایوانی هستند. مورد آخری نیز که مشاهده می‌کنیم، طبق روال همیشه، تغییراتی در سیستم و پایداری آن برای دست‌یابی به تجربه‌ی کاربری بهتر، عنوان شده است.

اگر بخواهیم این بروزرسانی را با مثلا نسخه‌ی ۳.۰.۰ مقایسه کنیم، باید گفت که در آن نسخه شاهد تغییراتی بنیادین برای بهبود کیفیت کنسول و کارایی آن، امکاناتی مانند اضافه کردن دوستان خود از کنسول‌های 3DS و Wii U، پشتیبانی از صفحه کلید و کانال خبری بودیم که در نوع خود برای این محصول کمپانی نینتندو تغییرات زیاد و بسیار جالبی محسوب می‌شد. یا به عنوان مثالی دیگر اگر بخواهیم به آپدیت شماره‌ی ۶.۰.۰ اشاره کنیم، باید از اضافه شدن پشتیبانی از نینتندو سوییچ آنلاین و قابلیت بسیار جالب «امکان بازی کردن با بازی‌های دیجیتال خود که روی سایر کنسول‌ها قرار دارند» صحبت کنیم که اگرچه در تعداد کم هستند، اما در عمل تغییرات بسیاری خوبی محسوب می‌شوند.

کنسول Nintendo Switch در حال حاضر علی‌رغم بهره‌مندی از مجموعه‌ای غنی از نرم‌افزارها و بازی‌های گوناگون، نسبت به سایر کنسول‌ها در کارایی مسیر عقب‌تری را سپری می‌کند و فعلا نیاز به توسعه‌ی بیشتر دارد. در حال حاضر پوسته یا تم این کنسول تنها دارای دو حالت «تاریک» و «روشن» است و همچنین خبری از پوشه‌بندی که در کنسول‌های 3DS و Wii U بود، نیست و مورد آخر این‌که تنها سرویس‌هایی که به این کنسول امکان استریم را می‌دهند، یوتیوب و هولو (Hulu) هستند. البته نباید از خوبی‌های این کنسول و این بروزرسانی نیز غافل شد؛ به‌طوری که وجود آیکون‌های زیبایی که به آن اضافه شده می‌تواند تنوع خوبی را در این بخش به‌وجود بیاورد.

پیش‌تر در زومجی از معرفی بازی Inmost و بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech برای سوییچ و همچنین در دسترس قرار گرفتن نسخه نینتندو سوییچ بازی Smite مطلع شدید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده