// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech برای سوییچ معرفی شد

به تازگی یک بازی کارتی نقش آفرینی به نام SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech برای نینتندو سوییچ معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و طی یک کنفرانس خبری که در مورد بازی‌های مستقل بود، کمپانی نینتندو از بازی‌ای پرده برداشت که توسط استودیو Image & Form ساخته شده و SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech نام دارد. بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech به عنوان یک اثر ترکیبی که سبک‌های کارتی و نقش آفرینی را با هم ترکیب کرده، قرار است در سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ و در زمانی نامشخص نیز احتمالا برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شود. همانطور که در تریلر و تصاویر بازی که در میانه‌ی مطلب قرار دارد نیز می‌توانید ببینید، در نگاهی ابتدایی می‌توان اینطور متوجه شد که محیط بازی به سبک یک بازی نقش آفرینی کلاسیک مبارزه‌ای طراحی شده که با استفاده از کارت‌هایی که در پایین صفحه در اختیار بازیکن قرار می‌گیرند، می‌توان نیروهای خود را حرکت داد و به مبارزه فرستاد.

بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech

صندوق جواهراتی نیز در یک لحظه از تریلر نمایش داده می‌شود که ظاهرا حاوی لوت به شکل کارت بازی است و امکانات خاصی را به بازیکن می‌دهد. همچنین با نگاهی دقیق‌تر به اسامی می‌رسیم که ظاهرا مربوط به شخصیت‌ها یا قهرمان‌های این بازی کارتی هستند. طبق اطلاعات منتشر شده این بازی دارای بیش از صد کارت است که می‌توانید با استفاده از هر یک کاری خاص را در بازی انجام دهید. قطعا می‌توان به این نتیجه رسید که طراحی بازی بر اساس شخصیت‌های فانتزی مانند شوالیه‌های زره‌پوش، شمشیرهای خیالی و حتی اژدهای مکانیکی انجام گرفته است که البته حال و هوای خاصی به بازیکن می‌دهد. کمپانی Image & Form Games پیش‌تر اعلام کرده بود که ساخت یک بازی نقش آفرینی فانتزی را با توجه به درخواست طرفداران، در صدر برنامه‌های خود دارد. بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech در حقیقت یکی از بازی‌های سری SteamWorld است که سبک و سیاق خاص خود را وارد برخی از سبک‌های معروف مانند نقش آفرینی کرده است. از جمله بازی‌های قبلی این سری می‌توان به SteamWorld Dig ،SteamWorld Tower Defence و SteamWorld Heist که یک بازی تخیلی با حال و هوای فضایی است، اشاره کرد.

بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech

بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech به عنوان بازی‌ای که برای اولین بار در این سری وارد سبک نقش آفرینی شده، به سومین سبکی که توسط این سری روی آن کار شده تبدیل خواهد شد. جدیدترین اثری که پیش‌ از SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech منتشر شده، بازی SteamWorld Dig 2 است که در سبک اکشن پلتفرمر ساخته شده است. در این بازی نیز درست مانند نسخه‌ی اول، شما باید در محیطی که در زیر زمین قرار دارد به دنبال لوت برای ارتقای خود و امکانات خود باشید و در این حین به کشف رموزی بپردازید که پرده از یک تمدن پیشرفته در آن محل بر می‌دارد. در پایان توجه شما را به تماشای تریلر این بازی فانتزی جلب می‌کنیم:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده