// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴

نسخه سوییچ بازی Smite در دسترس قرار گرفت

کمپانی های-رز در تازه‌ترین اقدام خود نسخه‌ی سوییچ بازی Smite را در قالب بسته‌ی بتای Founder's Pack در دسترس قرار داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Hi-Rez Studios اعلام کرده که دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند از طریق خرید بسته‌ی Founder's Pack این بازی به قیمت ۲۹.۹۹ دلار که فعلا در حالت بتای محدود قرار دارد، نسخه‌ی سوییچ بازی Smite را تجربه کنند. کمپانی سازنده‌ی این بازی موبا پس از اینکه صدمین شخصیت بازی به آن اضافه شد، اعلام کرده بود که قرار است نسخه‌ی سوییچ این اثر را نیز در دسترس قرار دهد و بدین ترتیب بازیکنان می‌توانند با خرید بسته‌ی ذکر شده و در قالب بتای محدود به این بازی وارد شوند. کسانی که این بسته را خریداری کنند، علاوه بر اینکه به تمامی شخصیت‌های حال و آینده‌ی بازی به‌صورت رایگان دسترسی خواهند داشت، تعداد ۴۰۰ عدد الماس و دو پوسته‌ی Dragon Empress شخصیت Scylla و Dashing Deceiver شخصیت Loki را نیز دریافت خواهند کرد.

همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، قرار است به زودی قابلیت کراس پلی نیز به بازی اسمایت اضافه شود که با اضافه شدن آن، بازیکنان پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، مکینتاش و نینتندو سوییچ خواهند توانست در یک سرور و گروه به رقابت بپردازند. فعلا خبری از اضافه شدن پلی استیشن 4 به این لیست نیست. زمان فعال شدن این ویژگی نیز پس از انتشار بروزرسانی نسخه‌ی ۶.۰۱ است که قرار است در اواخر ماه جاری میلادی (تا نهایتا ۵ روز دیگر) منتشر شود. البته خبر انتقال این بازی به سوییچ برای طرفداران عجیب نیز نبود و از آنجایی که کمپانی های-رز پیش‌تر بازی Paladins را برای این کنسول در دسترس قرار داده بود، طبیعی بود که به‌زودی نیز باید منتظر ورود Smite به این کنسول دوست‌داشتنی باشیم. اما از آنجایی که نسخه‌ی پی سی بازی دارای مدعیان زیادی برای قهرمانی است، در نتیجه بازی کردن روی سوییچ دارای سبک و سیاق دیگری خواهد بود.

بازی‌های رایگانی مانند اسمایت که قابلیت کراس پلی نیز به آن‌ها اضافه شده، به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد که بدون خرج کردن پولی برای ورود به آن، بتوانند با دوستان خود بازی کنند و به رقابت بپردازند. مساله‌ی دیگری نیز که طی سالیان گذشته برای نسخه‌ی پی سی بازی Smite رخ داده بود این است که تعداد بازیکنان آن به دلایل مختلف رو به کاهش گذاشته بود. اما حالا و با اضافه شدن قابلیت Cross Play، قطعا این آمار بهبود خواهد یافت و برای ورود به بازی دیگر بازیکنان نیاز نخواهند داشت مدت زمان طولانی را منتظر بمانند. پیش‌تر بود که در راستای اضافه شدن صدمین شخصیت بازی اسمایت، در زومجی خواندید که قومیت جدیدی به این بازی اضافه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده