// یکشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

شایعه: مجسمه‌های آمیبو جدیدی برای Super Smash Bros Ultimate عرضه می‌‌شود

با توجه به عکسی که یکی از طرفداران Super Smash Bros Ultimate منتشر کرده است گویا مجسمه‌های آمیبو جدیدی برای این بازی عرضه می‌شود.

اگر از علاقه‌مندان به مجسمه‌های انحصاری نینتندو یعنی آمیبو (Amiibo) و همچنین از بازیکنان بازی Super Smash Bros Ultimate هستید، این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. به تازگی با توجه به عکس‌ها و خبرهایی که در دیسکورد و ردیت انجمن‌های اولتیمت منتشر شده است گویا قرار است مجسمه‌های آمیبو کاراکترهای اسنیک، پوکمون ترینر، اسکوئیرتل، آیویسائور و غیره برای Super Smash Bros Ultimate عرضه شود.

صفحه اسمش بروز ژاپن در توییتر به تازگی عکس‌هایی از کتابچه راهنمای Super Smash Bros Ultimate منتشر کرده است که در این تصاویر از صفحه‌های آن نیز چندین عکس به عنوان نمونه به نمایش گذاشته شده است. پس از آن یکی از طرفداران این بازی با انتشار عکسی دیگر از یکی از صفحه‌های این کتابچه ادعا کرده است که مجسمه‌های کاراکترهایی همچون ریکتر و سایمون از کسلوینیا، پیرانها هد از ماریو، ریدلی و دارک ساموس از متروید و کروم از فایر امبلم برای Ultimate عرضه می‌شود. در پایین می‌توانید تصویری را که به دست این کاربر عکاسی و منتشر شده است مشاهده کنید.

super smash bros ultimate

پس از انتشار عکس صفحه‌های مربوط به آمیبو از دفترچه راهنما Super Smash Bros Ultimate، سایت نینتندو وایر پستی منتشر کرد که در آن به جزئيات این عکس پرداخته است. مسئولین این سایت با بررسی و اسکن عکس یاد شده تلاش کردند که واقعی یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهند که در نهایت پس از تماس با منابع‌شان وجود چنین دفترچه‌ای را تایید کردند.

در پایین می‌توانید عکس رسمی سازندگان از کتابچه راهنما سوپر اسمش بروز اولتیمت را مشاهده کنید.

super smash bros ultimate

مجسمه‌های نینتندو در حالی که محتویات دیجیتالی به بازی اضافه می‌کند اما در آن سو به عنوان یک آیتم کلکسیونی نیز محسوب می‌شود که با توجه به برخی از کاراکترها شاهد قیمت‌های بالاتری هستیم. به تازگی در بازار‌های آمیبو در ژاپن مجسمه‌های کاراکترهای مارث و ویلجر با قیمت ۵۰ دلار به فروش رسیده است. 

البته کمپانی نینتندو اخیرا به قیمت‌های بالای برخی از این آمیبو‌ها واکنش نشان داد و توانست قیمت‌های آن را در برخی از فروشگاه‌ها کاهش دهد. همچنین برخی از طرفداران این مجسمه‌ها توانسته‌اند اطلاعات مجسمه‌های آمیبو را روی تراشه‌های ارزان NFC انتقال دهند و در واقع از اطلاعات یاد شده استفاده کنند.

مجسمه‌های آمیبو از قیمت ثابت قابل قبولی برخوردار هستند و معمولا کاربران این امکان را دارند که در ازای پرداخت ۱۲.۹۹ دلار مجسمه کاراکترهای مورد علاقه خود را خریداری کنند.

بازی Super Smash Bros Ultimate هم‌اکنون به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است. بازی مذکور در طی بررسی زومجی توانست نمره ۹.۵ را دریافت کند. برای اطلاع از متن کامل می‌توانید روی این لینک کلیک کنید که خلاصه‌ای از نقد به این صورت است:

بازی Super Smash Bros Ultimate با داشتن فهرستی طولانی از کاراکترها، استیج‌ها و موسیقی‌های متنوع از تاریخ بازی‌های ویدیویی نه تنها توانست طرفداران قدیمی این بازی مبارزه‌ای را راضی نگه دارد بلکه با بخش داستانی World of Light ثابت کرد که می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. مکانیزم‌های جدید در حالی که ساختار قدیمی و ساده خود را حفظ کرده‌اند اما باز با این حال کاربران را با یک بازی رقابتی بسیار جدی روبرو می‌کنند. بازی با اینکه در بخش آنلاین عملکرد قابل قبولی دارد اما باز در برخی مواقع شاید در رقابت‌های بسیار جدی شاهد تاخیر در حرکات کاراکترها باشیم. 

نظرات خود را در مورد این بازی و آپدیت جدیدش با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی Super Smash Bros Ultimate در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده