// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

نسخه سوییچ Mortal Kombat 11 توسط Shiver Entertainment ساخته می‌شود

طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Mortal Kombat 11 توسط کمپانی Shiver Entertainment ساخته می‌شود.

پیش‌تر و در جریان معرفی بازی Mortal Kombat 11 بود که اطلاعات زیادی از این اثر توسط استودیو ندررلم منتشر شد. اکنون و در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی، نه توسط استودیو NetherRealm، بلکه توسط کمپانی Shiver Entertainment و به‌صورت همکاری مشترک با ندررلم در حال ساخت است. این اطلاعات از سوی ترور تراب، از تولید کنندگان بازی مورتال کامبت 11، اعلام شده که خود نیز یکی از علاقه‌مندان به کنسول نینتندو سوییچ است. وقتی از وی سوال شد که برای این‌که بازی بتواند به شکلی روان و خوب روی سوییچ اجرا شود چه تدبیری اندیشیده‌اند، این‌گونه پاسخ داد که تنها به کاهش برخی‌های جلوه‌های هندسی و جزیی بازی بسنده کرده‌اند که در نهایت مخاطبان بتوانند به شکلی روان آن را روی سوییچ تجربه کنند. وی محصول پایانی را که قرار است روی سوییچ اجرا شود، عالی توصیف کرد.

تراب همچنین از همکاری ندررلم با کمپانی شیور اینترتینمنت گفت و این‌گونه عنوان کرد که توسعه‌ی نسخه‌ی سوییچ بازی مورتال کامبت 11 نه بصورت کامل توسط آن‌ها انجام می‌گیرد و نه توسط شیور؛ بلکه این یک همکاری و کار دوسویه برای توسعه‌ی هرچه بهتر این بازی است و شیور نیز در حال حاضر به‌صورت همزمان با آن‌ها در حال کار روی این بازی است. وی از این لفظ استفاده کرد که هیچ توسعه‌دهنده‌ی اصلی‌ای در کار نیست. کمپانی Shiver Entertainment که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد، طبق گفته‌ی خود محوریت فعالیتش را روی ساخت آثاری برای پی سی، موبایل و تبلت قرار داده است. جان شاپرت، مدیر اجرایی ارشد این کمپانی، پیش‌تر در سمت‌های مختلفی از جمله مدیر عملیاتی کمپانی الکترونیک آرتز و سرپرست اصلی بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت حضور داشته است. یکی از ساخته‌های این کمپانی بازی Scribblenauts Showdown بود که برای نینتندو سوییچ منتشر شد.

بازی Mortal Kombat 11

طبق گفته‌های ترور تراب، انتشار بازی Mortal Kombat 11 برای سوییچ باعث می‌شود تعداد طرفداران این اثر افزایش پیدا کند و این امر یکی از دلایل ندررلم برای توسعه‌ی نسخه‌ی سوییچ بازی است. وی این‌چنین عنوان کرده که:

ما تمام سعی خود را می‌کنیم که تا جای ممکن بر تعداد طرفداران و بازیکنان این اثر مورد انتظار بیفزاییم. از این‌رو تصمیم گرفتیم که دامنه‌ی پلتفرم‌های تحت پوشش بازی را افزایش دهیم.

به‌طور کلی در رابطه با این بازی سوالات زیادی از وی پرسیده شده که در این بین می‌توان به نحوه‌ی ساخت صحنه‌های پیروزی شخصی سازی شده (کاستوم) توسط بازیکنان و همچنین این‌که چگونه تُن و حال و هوای بازی نسبت به بازی Mortal Kombat X از جدیت کمتری برخوردار است، اشاره کرد. تاریخ انتشار بازی Mortal Kombat 11 در ۳ اردیبهشت ماه سال ۹۸ (۲۳ ماه آوریل) و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ خواهد بود. این بازی قرار است دارای ۲۵ شخصیت قابل بازی باشد که فعلا حضور ۸ نفر از آن‌ها رسما تایید شده است. پیش‌تر در زومجی برخی از تریلرهای گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 11 را مشاهده کردید و همچنین از احتمال حضور شخصیت Reptile در این بازی مطلع شدید. می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از بازی را نیز از اینجا مشاهده کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده