// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

دستگاه آرکید بازی Super Smash Bros Ultimate به دست یکی از طرفداران ساخته شد

یکی از طرفداران بازی Super Smash Bros Ultimate در محل کار خود دستگاه آرکید آن را با سلیقه خود طراحی کرده و ساخته است.

هر چند وقت یک بار گیمر‌ها در جامعه بازی‌های ویدیویی خلاقیت‌هایی از خود نشان می‌دهند که نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب می‌کنند. به تازگی یکی از موردانتظارترین بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ یعنی Super Smash Bros Ultimate به دست طرفداران این بازی رسید و توانست لقب یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو را از آن خود کند.

در آن سو یکی از کاربران ردیت توانست دستگاه آرکید بازی Super Smash Bros. Ultimate را به سلیقه خود طراحی کند تا به این شکل بتواند بازی را با دوستان خود تجربه کند. به گفته وی ساخت این دستگاه آرکید ۴ روز زمان برده است که هر روز به طور میانگین ۱۳ ساعت روی آن وقت گذاشته است. دستگاه آرکید اشاره شده در شرکتی واقع در ایالت اوهایو ساخته شده است که فرد سازنده آن در آن مشغول به کار است. این دستگاه به کنسول نینتندو سوییچ مجهز شده است که شامل ۴ کنترلر گیم کیوب با تبدیل GCN می‌شود.

سازنده دستگاه آرکید سوپر اسمش بروز اولتیمت با انتشار عکسی طرفداران را از مراحل ساخت این محصول مطلع کرده است که در پایین می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید.

بازی Super Smash Bros Ultimate چندی پیش به طور رسمی عرضه شد و کاربران توانستند این بازی مبارزه‌ای کراس اور را تجربه کنند. در جریان رویداد The Game Awards 2018 سازندگان اعلام کردند که کاراکتر جوکر از پرسونا به جمع مبارزان این بازی می‌پیوندد. همچنین اگر قصد دارید با این بازی بیشتر آشنا شوید در زومجی مقاله پیش نمایش آن را مطالعه کنید یا اینکه نگاهی به بررسی این بازی از وب‌سایت‌های معتبر دنیا بیندازید.

بازی Super Smash Bros Ultimate هم‌اکنون به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ با قیمت ۶۰ دلار در دسترس است.

نظرات خود را در مورد این بازی و دستگاه آرکید ساخته شده آن به دست یکی از طرفداران با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده