// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

نسخه Game of the YoRHa بازی NieR: Automata تایید شد

یوکو تارو، کارگردان بازی Nier: Automata به صورت رسمی عرضه نسخه Game of the YoRHa را تایید کرد.

بازی Nier: Automata، محصول مشترک استودیو PlatinumGames (پلاتینیوم گیمز) و کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) که در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد، به واسطه ویژگی‌هایی همچون روایت داستانی عمیق و احساسی، ساختار روایی غیرمعمول و مبارزات سریع و در‌گیر‌کننده توانست به اثری محبوب و موفق در سراسر جهان تبدیل شود. گذر فروش دیجیتالی و عرضه فیزیکی این بازی از مرز ۳.۵ میلیون واحد را می‌توان مهر تاییدی بر این ادعا دانست. اوایل آذر ماه سیستم رده‌بندی سنی ESRB نسخه جدیدی از بازی Nier: Automata را تحت عنوان Game of the YoRHa لیست کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این نسخه به صورت رسمی تایید شده است.

این خبر از سوی یوکو تارو، کارگردان بازی Nier: Automata اعلام شده است. همانطور که از این بازی‌ساز انتظار می‌رود، او به جای اعلام تاریخ عرضه نسخه Game of the YoRHa، مجموعه‌ای از اعداد که مربوط به تاریخ عرضه بازی Nier: Automata در مناطق ژاپن، آمریکا و اروپا هستند، در کنار هم قرار داده است. در ادامه اون با یک سری عملیات ریاضی به عدد ۵۲۱۱ دست پیدا می‌کند. معنای این عدد برای هیچ‌کس مشخص نیست، اما می‌توان چنین برداشت کرد که منظور از آن تاریخ ۲۱ مه ۲۰۱۹ (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) است؛ تاریخی که ممکن است نسخه Game of the YoRHa بازی Nier: Automata در آن منتشر شود. با این حال نباید این احتمال را نادیده گرفت که این عدد بی‌معنی باشد و یوکو تارو قصد شوخی با بازیکنان را داشته است. تصویری از پیام یوکو تارو را در زیر مشاهده می‌کنید:

نسخه Game of the YoRHa بازی Nier: Automata

نسخه Game of the YoRHa در واقع همان نسخه Game of the Year است که در کنار بازی اصلی، تمام بسته‌های الحاقی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازی Nier: Automata هم‌اکنون در کنار پلتفرم PC روی کنسول‌های نسل هشتمی دو کمپانی سونی و مایکروسافت یعنی کنسول PS4 و کنسول Xbox One در دسترس قرار دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده