نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

شخصیت 2B از بازی Nier: Automata برای Soulcalibur VI معرفی شد

2B جدیدترین شخصیت مهمان سول کالیبر 6 خواهد بود.

بعد از حضور گرالت از سری The Witcher در بازی Soulcalibur VI، یک شخصیت مهمان دیگر هم برای این اثر فایتینگ باندای نامکو (Bandai Namco) معرفی شد که قرار است با همکاری اسکوئر انیکس (Square Enix) به بازی اضافه شود و کسی نیست جز 2B از بازی Nier: Automata.

طرفداران Nier: Automata به خوبی با 2B آشنا هستند؛ اندرویدی با مهارت‌های رزمی بالا که قرار است در سول کالیبر 6 از قابلیت تله‌پورت و کمک یک Pod هم استفاده کند. انتخاب 2B برای بازی‌ای مثل سول کالیبر در نوع خود جالب است، وقتی در نظر بگیریم که این مجموعه حالتی قدیمی و فانتزی دارد و حال و هوای قرون وسطایی آن تضاد عجیبی با 2B پیدا می‌کند که از یک بازی آینده‌نگرانه و علمی تخیلی آمده است. ولی نباید فراموش کرد که چنین کارهایی در گذشته هم از سازندگان بازی سر زده است و برای مثال شخصیت‌هایی مثل دارث ویدر و یودا را از مجموعه جنگ ستارگان در نسخه چهارم سول کالیبر دیده بودیم.

در توضیحات شخصیت 2B که در جریان هفته بازی‌ های پاریس معرفی شده است، از قصد او برای نابودی Soul Edge صحبت شده و قرار است او را با شمشیرهای معروفش ببینیم که تا رسیدن به هدفش به مبارزه ادامه خواهد داد. یک پوشش ثانویه هم برای 2B در نظر گرفته شده که طراحی آن از پوشش شخصیت Kaine در Nier الهام گرفته شده است. همچنین آیتم‌های ویژه و استیکر هم به همراه 2B منتشر خواهند شد و میدان مبارزه ویژه‌ای هم با موسیقی مخصوص برای او تدارک دیده شده است.

Soulcalibur VI مدتی قبل برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد و توانست امتیازهای خوبی کسب کند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده