نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

تاریخ عرضه اولین جلد از رمان داستانی بازی Nier: Automata مشخص شد

حدودا یک ماه دیگر، اولین جلد از رمان داستانی بازی تحسین‌شده‌ی Nier: Automata منتشر خواهد شد.

حدود چند ماه پیش بود که مشخص شد یوکو تارو، کارگردان بازی تحسین‌ شده‌ی Nier: Automata، آخرین ساخته‌ی استودیو پلاتینیوم گیمز و اسکوئر انیکس، دو جلد رمان داستانی از بازی را برای عرضه در کشورهای غربی آماده کرده است. حال در تازه‌ترین اخبار بازی، تاریخ عرضه‌ی یکی از رمان‌های بازی با نام داستان Long Story Short را می‌دانیم.

این رمان را شرکت VIZ media در تاریخ ۹ اکتر (۱۷ مهر) عرضه خواهد کرد. رمان مذکور، داستان کلی بازی را با تمرکز روی کاراکترهای آن روایت خواهد کرد؛ از انگیزه‌ی آن‌ها خواهد گفت و با اضافه کردن یک‌سری پیچیدگی خاص، زمینه‌ی مواردی را که مخاطب با آن‌ها در داستان بازی روبه‌رو می‌شود، طراحی می‌کند.

‌هم‌اکنون می‌توانید با ۱۴.۹۹ دلار این رمان را پیش‌خرید کنید. جلد دیگر از رمان داستانی بازی که Short Story Long نام دارد و از داستان‌های کوتاه پیرامون ماجراهای رخ داده در دنیای بازی تشکیل شده، در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

بازی Nier: Automata داستان دو اندروید در یک جهان رو به نابودی را تعریف می‌کند؛ جایی که بقای نسل بشر به پیروزی اندرویدها مقابل یک‌سری روبات وابسته است و در این خلال، یک روایت شدیدا احساسی و نفس‌گیر شکل می‌گیرد. روایتی که تحسین کاربرا و منتقدین را برانگیخت. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

Nier: Automata به معنای واقعی کلمه تعریف یک بازی ویدیویی است. پلاتینیوم گیمز اثری خلق کرده که قادر است برای ساعاتی طولانی شما را سرگرم کرده و حتی کاری کند که بلافاصله پس از تمام کردن بازی، دوباره آن را شروع کنید. چه عاشق بازی‌های ژاپنی باشید و از چه از آن‌ها متنفر باشید، Nier: Automata بازی‌ای است که حتما باید آن را تجربه کنید.

Nier: Automata را می‌توانید همین الان روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 انجام دهید.


منبع Gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده