نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

Super Smash Bros. Ultimate پرفروش‌ترین آیتم بخش بازی آمازون در سال 2018 است

به نظر می‌رسد این اثر فایتینگ نینتندو موفقیت‌های نسخه‌های قبلی خود را تکرار خواهد کرد.

بازی Super Smash Bros. Ultimate روز گذشته برای نینتندو سوییچ منتشر شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، کیفیت بسیار بالایی دارد؛ به شکلی که تا این لحظه توانسته است میانگین امتیاز ۹۳ را در سایت متاکریتیک به نام خود ثبت کند. از طرف دیگر پیش‌بینی می‌شود فروش این نسخه مثل سایر قسمت‌های Super Smash Bros بالا خواهد بود و نینتندو هم اعلام کرده بود که این بازی بیشترین میزان پیش‌فروش را بین تمام نسخه‌های مجموعه داشته است. اکنون با توجه به جدیدترین اخبار بازی متوجه شده‌ایم که Super Smash Bros. Ultimate در سایت سایت آمازون هم به موفقیت عظیمی رسیده است.

وقتی به بخش بازی‌های ویدیویی آمازون نگاه می‌کنیم، پرفروش‌ترین آیتم این بخش در سال ۲۰۱۸ نه Call of Duty: Black Ops 4 یا Red Dead Redemption 2، بلکه اثر فایتینگ نینتندو است. تأکید روی واژه «آیتم» به جای «بازی» هم به این دلیل است که این بخش سایر کالاهای مرتبط با بازی‌های ویدیویی را هم دربرمی‌گیرد؛ از کنسول‌های بازی و وسایل جانبی آن‌ها گرفته تا کارت‌ها و کدهای مرتبط با فروشگاه‌های دیجیتالی سونی، مایکروسافت و نینتندو. معمولاً هم این کارت‌ها در روزهای آخر سال رتبه‌های اول آمازون را به خود اختصاص می‌دهند و مردم برای خرید بازی‌های دیجیتالی و استفاده از تخفیف‌ها به سراغ آن‌ها می‌روند، ولی Super Smash Bros. Ultimate توانسته است حتی از آن‌ها هم جلو بزند.

البته به دست گرفتن رتبه اول آمازون به این معنی نیست که این اثر فایتینگ نینتندو نسبت به بازی‌هایی مثل Black Ops 4 و Red Dead Redemption 2 فروش بیشتری خواهد داشت و طبیعی است که آن بازی‌ها با وجود طرفداران پرشمار خود و عرضه روی پلتفرم‌های مختلف و مخاطبین بیشتر نسبت به سوییچ، در نهایت فروش بالاتری خواهند داشت. ولی باز هم این قضیه چیزی از دستاورد جالب این محصول مشترک باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیو سورا (Sora Ltd) کم نمی‌کند.

پیش‌ نمایش کامل و جامعی از سوپر اسمش برادرز آلتیمیت در زومجی تدارک دیده شده است که می‌توانید برای آشنایی بیشتر با بازی به سراغ آن بروید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده