نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۵

کار روی ادامه بازی The Walking Dead: The Final Season آغاز شد

اعضای باقی‌مانده در استودیو تل تیل گیمز، زیر نظر Skybound Games ادامه کار را در دست گرفته‌اند و به زودی تاریخ انتشار دو قسمت باقی مانده را اعلام خواهند کرد.

در آخرین روزهای تابستان بود که خبر ناراحت‌کننده‌ای مبنی بر مشکلات مالی استودیو تل تیل گیمز (Telltale Games) و اخراج اکثر کارمندان آن منتشر شد. این استودیو که مجموعه‌ بازی‌هایی مثل The Walking Dead، Game of Thrones، The Wolf Among Us و Tales from Borderlands و تعداد زیادی بازی دیگر را طراحی کرده بود، در معرض تعطیلی قرار گرفت و طرفداران «واکینگ دد» را بیش از پیش بابت ناقص ماندن آخرین فصل این مجموعه ناراحت کرد. ولی مدتی بعد Skybound Entertainment متعلق به رابرت کرکمن، خالق کمیک‌های «مردگان متحرک» اعلام کرد که این کمپانی روی ادامه تولید The Walking Dead: The Final Season نظارت می‌کند تا بازی به شکلی کامل به دست هواداران آن برسد.

اکنون بیانیه‌ی جدیدی از Skybound Games (بخش مربوط به بازی‌های ویدیویی کمپانی) منتشر شده است که از آغاز به کار ساخت بخش‌های باقی‌مانده از قسمت‌های سوم و چهارم این بازی خبر می‌دهد:

زمان زیادی برد تا مراحل قانونی و محاسباتی مربوط به ادامه ساخت قسمت‌های باقی‌مانده از The Walking Dead: The Final Season انجام شود و سرانجام به جایی برسیم که کار اصلی آغاز شود. اکنون خوشحالیم که به شما خبر دهیم تعداد زیادی از اعضای حرفه‌ای و با تجربه‌ تل‌تیل گیمز که در ساخت این بازی نقش داشتند، از امروز به فعالیت خود ادامه می‌دهند و کار روی ادامه آن را شروع می‌کنند.

به گفته کمپانی، تاریخ انتشار دو قسمت بعدی آخرین فصل از بازی واکینگ دد به زودی اعلام خواهد شد و افرادی که کل این فصل را به صورت یکجا خریداری کرده بودند هم نباید هیچ نگرانی‌ای بابت پرداخت پول اضافه برای تجربه این دو قسمت داشته باشند.

به نظر می‌رسد بعد از اتفاقات ناگواری که برای تل‌تیل گیمز افتاد، بالاخره حداقل در مورد واکینگ دد قرار است اوضاع تغییر کند و طرفداران این مجموعه به خواسته‌ی خود برسند؛ موضوعی که می‌تواند خداحافظی عاطفی و تلخی را با این سری دوست‌داشتنی رقم بزند. امیدواریم اعضای تیم سازنده بازی هم بتوانند بعد از پایان کار روی آن، در تیم‌های جدید خود سرگرم ساخت آثار بزرگ دیگری شوند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده