// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

جزئیات رویدادهای بهاری Monster Hunter: World

کمپانی کپکام اطلاعاتی از رویدادهای بهاری بازی Monster Hunter: World که شامل فستیوال Spring Blossom می‌شود، منتشر کرد.

بهار، فصل بزرگی برای مخاطبان بازی Monster Hunter: World است که شامل رویداد‌ها و محتویات جدیدی می‌شود. اولین محتوای جدید بازی Monster Hunter: World در فصل بهار، آپدیت بزرگی است که هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد و هیولای Deviljho را به بازی اضافه می‌کند. اما به غیر از آن، شاهد یک سری تغییرات روی اسلحه‌های بازی خواهیم بود.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در ادامه محتوای بهاری بازی Monster Hunter: World، فستیوال Spring Blossom را پیش روی داریم که اولین فستیوال فصلی بازی خواهد بود و از تاریخ ۱۲ فروردین ۹۷ (پنج آوریل) ساعت پنج بعد از ظهر به وقت PT (ساعت ۴:۳۰ صبح روز بعد به وقت ایران) آغاز و تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه (۱۹ آوریل) ادامه خواهد داشت. در جریان این فستیوال، Gathering Hub بازی با گل و آیتم‌های بهاری تزئین خواهد شد و می‌توانید به صورت روزانه فعالیت‌های جالب و بامزه مختلفی را انجام دهید. کپکام (Capcom، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter: World) اعلام کرده که در آینده و نزدیک شدن به رویداد ذکر شده، اطلاعات بیشتری را منتشر خواهد کرد.

موارد ذکر شده، تنها ویژگی‌های فستیوال بهاری بازی Monster Hunter: World نیستند و در بازه زمانی این فستیوال، شاهد دو رویداد مختلف هستیم. اولین رویداد Wyvern Ignition Great Sword نام دارد که در جریان آن شاهد یک مسابقه طراحی اسلحه میان جامعه کاربری بازی خواهیم بود و به برنده، این اسلحه داده می‌شود. رویداد ذکر شده یک روز پس از آغاز فستیوال Spring Blossom (تاریخ ۱۳ فروردین ماه) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. رویداد دوم، مربوط به بازی Mega Man بوده که کاربران با انجام آن می‌توانند ست رترو این شخصیت را بری پالیکو خود آزاد کرده و بسازند. متاسفانه هنوز جزئیات دقیق این رویداد منتشر نشده اما اعلام شده که رویداد بازی مگامن از تاریخ ۲۴ فروردین ماه (۱۳ آوریل) آغاز و تا تاریخ هفت اردیبهشت ۹۷ (۲۷ آوریل) ادامه خواهد داشت.

از دیگر اخبار حول بازی و رویدادهای بازی Monster Hunter: World، می‌توان به حضور دانته اشاره کرد. چندی پیش بود که کپکام با انتشار یک ویدیو رویداد بازی Devil May Cry در Monster Hunter: World را تایید کرد اما جزئیاتی از محتوای رویداد و تاریخ انتشار آن را اعلام نکرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده