// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

دانته پا به دنیای Monster Hunter: World خواهد گذاشت

کمپانی کپکام با انتشار یک ویدیو، رویداد بازی Devil May Cry در بازی Monster Hunter: World را معرفی کرد.

بازی Monster Hunter: World، اولین بازی کپکام در سال ۲۰۱۸ بود که توانست نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جذب کند. در ابتدا مشخص شد که بازی میزبان رویدادی از بازی Horizon Zero Dawn خواهد بود و در ادامه رویدادهایی از بازی مگامن و بازی Street Fighter نیز برای این اثر تایید شد و در دسترس قرار گرفت. حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران بازی Monster Hunter: World می‌توانند میزبان رویداد دیگری از آثار کمپانی Capcom روی بازی مورد علاقه خود باشند.

کمپانی کپکام اعلام کرده که شخصیت دانته، پسر اسپاردا، پا به دنیای مانستر هانتر ورلد خواهد گذاشت و کاربران با انجام رویداد مخصوص بازی Devil May Cry می‌توانند شخصیت بازی خود را به دانته تغییر دهند. همچنین شمشیرهایی که برای دانته در نظر گرفته شده است، شمشیر Force Edge و شمشیر Alastor است. نکته‌ی جالب این است که شمشیرهای ذکر شده در شاخه Charge Bladeها قرار دارند و از این‌رو در طول بازی همانند یک سپر نیز برای شما قابل استفاده هستند.

متاسفانه هنوز تاریخ آغاز این رویداد و نام آن اعلام نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به حضور شخصیت دانته در بازی Monster Hunter: World را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Capcom Unity
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده