// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

اضافه شدن هیولا Deviljho به Monster Hunter: World در آپدیت آینده بازی

کمپانی کپکام اعلام کرد که در تاریخ دو فروردین ۹۷ (۲۲ مارس) آپدیت جدید بازی Monster Hunter: World با محوریت هیولای Deviljho منتشر می‌شود.

بالاخره کمپانی کپکام (Capcom، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter: World) جزئیات اولین آپدیت بزرگ بازی Monster Hunter: World را اعلام کرد که در جریان این آپدیت، شاهد اضافه شدن هیولای Deviljho و اسلحه و لباس مربوط به این هیولا و دیگر محتوای بازی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Deviljho یکی از قدیمی‌ترین هیولاهای مجموعه Monster Hunter بوده و با کشتن وی در نسخه World، می‌توانید دو ست لباس Vangis α و Vangis β را ساخته و از آن‌ها استفاده کنید. همچنین کپکام در بلاگ رسمی خود اعلام کرد که شاهد تغییراتی روی ۱۴ نوع اسلحه بازی نظیر تغییر طراحی‌های Sword and Shield، Hunting Horn، Bow، Insect Glaive و Charge Blade هستیم.

Monster Hunter: World

البته تغییرات روی اسلحه‌ها به همین تغییرات ظاهری ختم نمی‌شود و شاهد تعادل سازی بیشتر اسلحه‌ها هستیم. برای مثال پس از این آپدیت اگر از طریق قابلیت Charged Slash اسلحه‌های Great Sword به هیولاهای بازی ضربه وارد کنید، آسیب بیشتری به آن‌ها وارد می‌شود. یکی از مشکلات بخش آنلاین بازی این بود که هنگام لوت کردن هیولاها یا موارد دیگر در کنار هم‌تیمی‌ها، امکان داشت به شما ضربه‌زده و مانع از این کار شوند زیرا با ضربه‌ خوردن توسط هم‌تیمی‌هایتان، انیمیشن لوت کردن شما لغو می‌شد. حال کپکام اعلام کرده که پس از منتشر شدن آپدیت آینده بازی، این مشکل حل خواهد شد و ضربه بازیکنان روی یکدیگر تاثیری نخواهد داشت.

آپدیت Monster Hunter: World در تاریخ دو فروردین ۹۷ (۲۲ مارس) روی PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت و قبل از این آپدیت، در تاریخ ۲۵ اسفند ماه (۱۵ مارس) یک آیتم به نام Character Edit Voucher به بخش محتویات بازی در فروشگاه پلی استیشن و فروشگاه ایکس باکس اضافه خواهد شد که در جریان آن، می‌توانید جنسیت شخصیت خود را تغییر داده و آن را از اول شخصی سازی کنید. البته این تغییرات شامل تغییر پالیکو یا تغییر نامی که قبلا انتخاب کرده‌اید، نمی‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده