نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

از حالا می‌توانید سیزن پس سال سوم بازی Rainbow Six Siege را خریداری کنید

کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که خرید سیزن پس سال سوم بازی Rainbow Six Siege از حالا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی امکان‌پذیر است.

بازی Rainbow Six Siege از زمان انتشار تاکنون طرفداران زیادی به دست آورده است که دلیل اصلی آن به پشتیبانی مداوم و بسیار خوب کمپانی یوبی‌ سافت در ارائه‌ محتوای جدید برای بازی مربوط می‌شود. به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد ندارد تا به این زودی‌ها از این کار دست بکشد زیرا طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبی‌سافت اعلام کرده است که سیزن پس سال سوم بازی از حالا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قابل خریداری است و بازیکنان با تهیه آن می‌توانند به کلیه‌ی محتوای سال سوم بازی دسترسی داشته باشند.

این سیزن پس همانند گذشته، دسترسی پیش از موعد به محتوای جدید ارائه شده در سال سوم بازی Rainbow Six Siege توسط یوبی‌سافت را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که در این سال هشت اپراتور از شش کشور مختلف را شاهد خواهیم بود.

Rainbow Six Siege Season Pass Year 3

علاوه بر این، دارندگان سیزن پس سال سوم بازی از مزایای ویژه‌ای نظیر اعتبار اضافی، گزینه‌های سفارشی‌سازی و تخفیف‌های فروشگاه بازی بهره‌مند خواهند شد. افرادی که سیزن پَس بازی را پیش از تاریخ چهاردهم اسفندماه سال جاری (۵ مارس) تهیه کنند، یک اسکین ویژه‌ی اسلحه دریافت می‌کنند و همچنین ۶۰۰ پوینت اضافی برای کسانی در نظر گرفته شده است که سیزن پس سال دوم بازی را خریداری کرده‌اند. سیزن پس سال سوم بازی را می‌توان از هم‌اکنون با قیمت ۳۰ دلار تهیه کرد.

در دیگر اخبار مربوط، هفته قبل کمپانی یوبیسافت اعلام کرد تعداد کاربران بازی Rainbow Six Siege پس از گذشت تقریبا دو سال از انتشار، از مرز ۲۵ میلیون نفر عبور کرده است. همچنین مدتی قبل بسته الحاقی Operation White Noise در دسترس قرار گرفت که یک نقشه‌ی جدید واقع در کشور کره و سه اپراتور با نام‌های Vigil، Dokkaebi و Zofia به بازی اضافه کرد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده