نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

بسته الحاقی Operation White Noise بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

کمپانی یوبیسافت بسته الحاقی Operation White Noise بازی Rainbow Six Siege را معرفی کرد که یک نقشه و سه اپراتور جدید را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت بسته الحاقی Operation White Noise بازی Rainbow Six Siege را معرفی کرد که به مانند محتوای اضافی قبلی شامل سه اپراتور جدید و یک نقشه‌ی تازه خواهد بود.

نقشه‌ی جدید در کشور کره‌ی جنوبی واقع شده است و در آن بازیکنان بالای برج مراقبت و بر فراز شهر سئول به مبارزه می‌پردازند. این بسته الحاقی سه اپراتور جدید را نیز به بازی اضافه می‌کند که یکی از آنها یک اپراتور لهستانی است و واحد عملیاتی GROM از کشور لهستان را تکمیل می‌کند. دو اپراتور متعلق به نیروهای ویژه گردان ۷۰۷ از کشور کره نیز اپراتورهای دیگری هستند که از طریق این DLC به بازی راه می‌یابند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری نظیر تاریخ انتشار و جزئیات سه اپراتور جدید بسته الحاقی Operation White Noise در دست نیست، اما کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرده است که جزئیات مربوط به اپراتورها و دیگر موارد را در طول برگزاری مسابقه فینال لیگ حرفه‌ای Rainbow Six Siege در روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه (۱۸ و ۱۹ نوامبر) اعلام خواهد کرد.

Rainbow Six Siege

بسته الحاقی Operation White Noise آخرین بسته از فصل چهارم و سال دوم از بازی خواهد بود، ولی کمپانی یوبی‌سافت در بلاگ خود اعلام کرده است که در آینده محتوای بیشتری را برای این بازی منتشر خواهد ساخت. یوبی‎سافت اظهار داشت:

به‌زودی اخبار بیشتری را پیرامون محتوای هیجان‌انگیز سال سوم بازی به اشتراک می‌گذاریم، ولی در حال حاضر می‌خواهیم تا از کل تیم سازنده‌ی بازی Rainbow Six Siege تشکر ویژه‌ای بجا آوریم.

پیش از این و در شهریورماه سال جاری بسته الحاقی Operation Blood Orchid در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قرار گرفت که نقشه‌ی Theme Park واقع در هنگ کنگ و سه اپراتور با نام‌های اِلا، یینگ و لیژِن را به بازی اضافه کرد. دو اپراتور از این سه اپراتور مربوط به واحد ویژه‌ی هنگ کنگ می‌شدند و یک اپراتور دیگر، جزو واحد ضد تروریستی GROM لهستان بود.

به طور معمول هر یک از بسته‌های الحاقی بازی Rainbow Six Siege شامل دو اپراتور جدید است، ولی در بسته الحاقی Operation Blood Orchid و بسته الحاقی Operation White Noise شاهد سه اپراتور جدید هستیم که علت آن کنسل شدن بسته الحاقی نیروهای کشور لهستان در ابتدای سال جاری است.

اخیرا یک بروزرسانی بزرگ برای بازی Rainbow Six Siege منتشر شد که تغییراتی را در اپراتورها به وجود می‌آورد. شما می‌توانید جزئیات این بروزرسانی میان فصلی را در وب‌سایت رسمی بازی مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده