نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

عبور تعداد کاربران بازی Rainbow Six Siege از مرز ۲۵ میلیون نفر

یوبیسافت اعلام کرده که پس از گذشت تقریبا دو سال از انتشار بازی Rainbow Six Siege، تعداد کاربران آن از مرز ۲۵ میلیون نفر عبور کرده است.

یوبیسافت طی چند سال اخیر ثابت کرده که حتی اگر بازی‌هایش در زمان انتشار مشکلاتی داشته باشند، به مرور زمان به بهترین شکل از آن‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کند. یکی از بهترین نمونه‌ها برای این دست اقدامات Ubisoft، بازی Rainbow Six Siege است که پس از گذشت کمی بیش از دو سال از انتشارش، هنوز هم به صورت مرتب توسط این شرکت پشتیبانی و حمایت می‌شود. با اینکه این بازی در ابتدای انتشار فروش خیلی خوبی را تجربه نکرد، اما به مرور زمان افراد بیش‌تری جذب آن شدند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، یوبی‌سافت اعلام کرده که تعداد کاربران بازی Rainbow Six Siege از مرز ۲۵ میلیون نفر عبور کرده است.

الکساندر رمی، سازنده بازی، به مناسبت رسیدن تعداد بازیکنان به ۲۵ میلیون نفر، پیامی منتشر کرد که به شرح زیر است:

ما از ابتدا هم برنامه‌های طولانی‌مدتی برای بازی Rainbow Six Siege داشتیم و به همین دلیل هم به مرور زمان با در نظر گرفتن خواسته‌های بازیکنان، محتویات جدیدی برای این اثر آماده کردیم. خوشحالیم که بازیکنان هم استقبال خوبی از بازی داشتند و حتی آن را به دوستان‌شان هم معرفی کردند که نتیجه همه این‌ها، ایجاد یک جامعه کاربری بزرگ برای این بازی است.

همچنین در دیگر خبر مرتبط با این بازی، امروز بسته Operation White Noise این اثر منتشر شد. این بسته نقشه Mok Myeok Tower را که در کشور کره جنوبی واقع شده به بازی اضافه می‌کند و در آن شاهد سه اپراتور (همان شخصیت‌های بازی) با نام‌های Dokkaebi ،Vigil و Zofia نیز هستیم. افرادی که سیزن پس دوم بازی را دارند، بلافاصله به این اپراتور‌ها دسترسی خواهند داشت و سایر کاربران باید تا تاریخ ۲۱ آذر برای خرید این شخصیت‌ها از طریق پول درون بازی صبر کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده