// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Yooka-Laylee مشخص شد

استودیو Playtonic پس از گذشت یک سال از معرفی بازی Yooka-Laylee روی نینتندو سوییچ، سرانجام تاریخ دقیق عرضه آن را مشخص کرد.

با وجود نمرات مختلف برای بازی Yooka-Laylee، بسیاری از دارندگان کنسول نینتندو سوییچ بی‌صبرانه منتظر عرضه این اثر سه‌بعدی و پلتفرمر استودیو پلی‌تونیک (Playtonicروی این سوییچ هستند. این بازی در تاریخ ۲۲ فرودین ماه سال جاری برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار بازی که سازندگان در صفحه کیک‌ استارتر آن منتشر کردند، مشخص شد که Yooka-Laylee در تاریخ ۲۳ آذر ماه (۱۴ دسامبر) برای این کنسول منتشر می‌شود.

تاریخ عرضه نسخه سوییچ بازی Yooka-Laylee با انتشار خبر لغو نسخه Wii U این بازی مصادف می‌شود، که تقریبا سال گذشته شاهد آن بودیم. لغو نسخه Wii U این بازی با توجه به توسعه پورت آن برای سوییچ اعمال شد. پس از آن تا به امروز سازندگان در حال توسعه نسخه سوییچ این بازی بوده‌اند و با اینکه آن‌ها تاریخ دقیق انتشار آن را مشخص نکرد بودند، شاهد انتشار تریلر‌های مختلف از پورت سوییچ این بازی بودیم. برخی از حامیان مالی این بازی در کیک‌استارتر ناراحت تاخیر انتشار این بازی بودند.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Yooka-Laylee صدالبته شامل تمامی آپدیت‌های منتشر شده می‌شود. علاوه بر آن، بازی به طور کامل از کنترلر‌های سوییچ یعنی جوی‌کان‌ها پشتیبانی می‌کند و در آن سو شاهد سیستم دست‌آوردها (Achivments) خواهیم بود که البته عملکرد آن همانند سیستم تروفی پلی‌استیشن یا اچیومنت ایکس‌باکس نیست. همچنین قابلیت تجربه بازی در حالت دستی از دیگر ویژگی‌های کنسول نینتندو سوییچ به شمار می‌رود.

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از نسخه سوییچ این بازی که تاریخ عرضه آن نیز در آن ثبت شده است، مشاهده کنید. بازی مذکور هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس است و در تاریخ ۲۳ آذر ماه نیز به دست کاربران نینتندو سوییچ می‌رسد.

yooka-laylee


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده