// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷

سازندگان از مشکلات توسعه نسخه سوییچ بازی Yooka-Laylee گفتند

استودیو Playtonic که در حال به اتمام رساندن مراحل آخر توسعه بازی Yooka-Laylee روی سوییچ است، توضیحاتی درمورد دشواری‌های پورت بازی روی این کنسول بیان کرد.

ادامه معنوی بازی Banjo-Kazooie یعنی بازی Yooka-Laylee در حال آماده شدن برای نینتندو سوییچ است. پس از یک سال انتظار و تاخیر‌های مداوم بازی پلتفرمر Yooka-laylee آخرین مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد. این اخبار بازی به دست توسعه‌دهنده این بازی یعنی استودیو پلی‌تونیک گیمز (Playtonic Games) منتشر شد و در ادامه سازندگان از دشواری‌های آنها بری توسعه نسخه سوییچ این بازی با موتور بازی‌سازی Unity توضیحاتی دادند.

پس از عرضه شدن بازی مذکور در آوریل گذشته روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و  پی سی طرافداران انتظار داشتند که این بازی پلتفرمر سه‌بعدی به کنسول دستی نینتندو یعنی سوییچ نیز راه پیدا کند. اما توسعه این بازی روی سوییچ کار آسانی به نظر نمی‌رسد اما با این حال موتور Unity مشکلاتی را برای توسعه‌دهندگان به وجود آورد. با منتشر شدن آخرین نسخه موتور یونیتی سازندگان توانستند به مراحل آخر ساخت این بازی راه پیدا کنند. در این باره سازندگان گفتند:

در مراحل آخر توسعه پورت سوییچ این بازی با موانعی روبرو بودیم و منتظر نسخه 5.6 موتور Unity بودیم تا بتوانیم این موانع را پشت سربگذاریم. اگر چه نسخه جدید یونیتی تازه به دست ما رسیده است اما باز مشکلات دیگری را برای ما به وجود آورده که در حال کار با یونیتی هستیم که آنها را حل کنیم تا بتوانیم تاریخ دقیق عرضه این بازی را برای نینتندو مشخص کنیم.

انتظار بلند مدت برای نسخه سوییچ این بازی باعث می‌شود که همانند پلتفرم‌های دیگر این بازی به طور روان و مورد‌ قبول روی نینتندو سوییچ اجرا شود. با این حال به نظر می‌رسد که پلی‌تونیک تمام تلاش خود را می‌کند که هر چه‌ زود‌تر این بازی را به دست طرفداران برساند. پس از اینکه قیمت این بازی روی پلتفرم‌های دیگر با تخفیف همراه شود، سازندگان باید نسخه سوییچ این بازی را آماده کنند تا اینکه نظر کاربران تغییر پیدا نکند. در آن زمان برای کاربران دشوار خواهد بود که بخواهند این بازی را با قیمت اصلی برای سوییچ خریداری کند، در حالی که می‌تواند آن را به طور مثال با قیمت ۵ دلار روی پلتفرم دیگر خریداری کند.

در مطلب دیگر در زومجی می‌توانید بررسی بازی Yooka-Laylee را از دید وب‌سایت‌های معتبر دنیا مطالعه کنید. بازی Yooka-Laylee هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس است. سازندگان ضمن اعلام این خبر ویدیوی کوتاهی را در توییتر خود منتشر کردند که یکی از سازندگان را در حال انجام این بازی روی سوییچ نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد راه‌یابی این بازی روی سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده