// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی های قدیمی نینتندو به‌زودی به سوییچ راه پیدا می‌کنند

در جریان استریم Nintendo Direct، توسعه‌دهندگان اعلام کردند که بازی‌های قدیمی نینتندو از طریق Arcade Archives به سوییچ راه پیدا می‌کنند.

یکی از موردانتظارترین ویژگی‌هایی که کاربران سوییچ در انتظار آن هستند، سیستم Virtual Console نینتندو است. این پلتفرم پیش‌تر به کاربران اجازه می‌داد که بازی‌های قدیمی نینتندو را روی کنسول‌شان تجربه کنند.در جریان برنامه Nintendo Direct‌ که چندی پیش پخش شد، سازندگان اشاره به پلتفرم Virtual Console نکردند اما خبری را در مورد ویژگی مشابه به آن منتشر کردند که شامل بازی‌های قدیمی نینتندو می‌شود.

نینتندو در جریان اخبار بازی اعلام کرد که قرار است بازی‌های آرکید و قدیمی نینتدو را از طریق Arcade Archives روی نینتندو سوییچ پورت کند. البته جزئیات دقیق این ویژگی هنوز مشخص نیست اما توانستیم نگاهی به برخی از این بازی‌ها بیاندازیم که شامل بازی Super Mario Bros.، بازی Vs. Balloon Fight، بازی Vs. Ice Climber، بازی Vs. Climber و Vs. Clu Clu Land می‌شود.

Arcade Arcvhives

بازی‌های یاد شده را می‌توان با استفاده از کنترلر‌های سوییچ یعنی جوی‌کان‌ها تجربه کرد. این امر به این معنی است که کاربران می‌توانند به واسطه دو جوی‌کان نینتندو این بازی‌ها را دونفره با دوستانشان تجربه کنند. سیستم Arcade Archives به‌زودی در تاریخ ۵ مهر ماه (۲۷ سپتامبر) در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد. البته گفتنی است که نینتندو اشاره‌ای به نحوه کار این سیستم و قیمت جهانی آن نکرده است ولی در آن سو کانال ژاپنی نینتندو در استریم‌اش قیمت این سرویس را در ژاپن ۷۹۲ ین معادل ۷ دلار در فهرست خود نشان داد. اما موردی که از آن اطمینان داریم این است که سیستم یاد شده، پلتفرم Virtual Console‌ که خیلی از کاربران انتظار آن را می‌کشند، نیست.

در خبر‌های دیگر مربوط به استریم نینتندو دایرکت، کمپانی بتسدا اعلام کرد که بازی Doom و بازی Wolfenstein II: The New Colossus به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده